توضیحات
شبیه سازی مقاله الگوریتم رنگ آمیزی مجدد با متلب:
الگوریتم رنگ آمیزی مورد نظر از فضای رنگی HSV برای تصحیح رنگهای خاص استفاده می کند. این تصحیح رنگ در فرمولهای 1 و 2 مقاله آمده است. بنابراین برای اینکار ابتدا باید تصویر اصلی که خوانده می شود (که در حوزه RGB است) به حوزه HSV منتقل شود. از آنجاییکه فضای برگردانده شده توسط متلب به صورت نرمالیزه است، باید زیرماتریس اول از HSV که همان H است به محدوده 0 تا 360 نگاشت شود. سپس ناحیه I در آن بین 60 درجه تا 280 درجه در نظر گرفته شده و طبق فرمول 2 مقدار برای آن محاسبه می شود. این مقدار خود به فرمول 3 وابسته است.
از طرفی برای محاسبه فرمول 3 به مقدار نیاز است که طبق تعریف مقاله تصویر در فضای RGB است که از فضای ماکزیمم شده HSV در زیرفضاهای S و V بدست می آید. ( به پاراگراف بعد از فرمول 3 در مقاله دقت کنید).
% input image reading
I=imread(‘colorful2.jpg’);
% image size (rows and columns)
[m,n]=size(I(:,:,1));
% rgb to hsv conversion
I1=rgb2hsv(I);
تصاویر استفاده شده در کد و نتیجه خروجی
- شبیه سازی مقاله الگوریتم رنگ آمیزی مجدد با متلب توسط کارشناسان گروه ۱.۲.۳ پروژه پیاده سازی گردیده و به تعداد محدودی قابل فروش می باشد.
- فایلهای پروژه + راهنما به صورت کامل پس از خرید فایل بلافاصله در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.