توضیحات
شبیه سازی مقاله الگوریتم تئوری بازی برای مسائل مسیر یابی غیر خطی تک مسیر با متلب
چکیده مقاله:
این مقاله به مسائل مسیر یابی تک خطی غیر خطی اختصاص داده شده است که حتی در ساده ترین موارد نیز NP-hard شناخته می شود. ما الگوریتم بهترین پاسخ را بر مبنای نظریه بازی ارائه می دهیم، ارائه مسیرهای تک مسیر با خطاهای نسبی نسبتا کم با توجه به راه حل های بهینه، در حالی که چندین مرتبه سریع تر از تکنیک های موجود است.
نظریهٔ الگوریتمی بازیها
(به انگلیسی: Algorithmic Game Theory) یک گرایش میانرشتهای بین طراحی الگوریتم (از زیرشاخههای علوم رایانه) و نظریۀ بازیها (از زیرشاخههای اقتصاد) است که به طراحی و تحلیل الگوریتمها در محیطهای استراتژیک میپردازد.
نظریه بازیهای الگوریتمی از آخرین زمینههای پژوهشی است که در تعامل با اقتصاد، علوم کامپیوتر و ریاضیات است. در اوایل دهه ۱۹۹۰ و با ظهور اینترنت، این نظریه به واسطه گستردگی زمینههای جدید کاربردش مورد توجه قرار گرفتهاست. این حوزه مطالعات ریاضی بازیها کاملاً متمرکز بر روشهای محاسباتی رایانهای و الگوریتمی است. این مطالعات بین رشتهای بسیار جذاب بوده و غالبا ترکیبی از متدولوژیها و تکنیکهایی از حوزههای بهینه سازی و الگوریتمها و نظریه بازیها است.
نظریهٔ بازی با استفاده از مدلهای ریاضی به تحلیل روشهای همکاری یا رقابت موجودات منطقی و هوشمند میپردازد.[۱] نظریهٔ بازی، شاخهای ازریاضیات کاربردی است که در علوم اجتماعی و به ویژه در اقتصاد، زیستشناسی، مهندسی، علوم سیاسی، روابط بینالملل، علوم رایانه، بازاریابی،فلسفه و پوکر مورد استفاده قرار میگیرد.[۲] نظریهٔ بازی در تلاش است تا بوسیلهٔ ریاضیات، رفتار را در شرایطِ راهبردی یا در یک بازی که در آنها موفقیتِ فرد در انتخاب کردن، وابسته به انتخاب دیگران میباشد، برآورد کند.
شبیه سازی مقاله الگوریتم تئوری بازی برای مسائل مسیر یابی غیر خطی تک مسیر با متلب توسط کارشناسان گروه ۱.۲.۳ پروژه پیاده سازی گردیده و به تعداد محدودی قابل فروش می باشد.
- فایلهای پروژه به صورت کامل پس از خرید فایل بلافاصله در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.