توضیحات
عنوان: نقش معیارهای صنعت، مفادهای سازمان و انتظارات مشتری بر روی اجرای مدیریت روابط مشتری ، مطالعه موردی بر روی صنعت گردباف
- چکیده
- مقدمه
- بیان مساله
- اهمیت و ضرورت تحقیق
- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری
- بررسی تاثیر مفاهیم و شناسایی عوامل موثر
- سازمان
- مشتری
- تاثیر عوامل از نقطه نظر مدیریتی
- ساختار سلسله مراتبی متغیرهای پژوهش
- مقایسات زوجی سه مفهوم اصلی
- مقایسات زوجی مفهوم مشتری
- مقایسات زوجی مفهوم صنعت
- مقایسات زوجی مفهوم سازمان
- وزن زیر معیارها
- چهار زیر معیار برتر
- مدل مفهومی ارتباط سازمان با مشتری و صنعت
- بررسی ارتباط زیرمعیارهای مهم با مدیریت ارتباط مشتری
- جمع بندی و نتیجه گیری
- پیشنهاد برای تحقیقات آتی
- منابع
چکیده
در یک فرایند تجاری، کسب رضایت مشتریان از مهم ترین اهداف هر سازمان است و مدیران سازمان به خوبی آگاه هستند که بدون جلب نظر مشتریان، رسیدن به اهداف کلان سازمان بسیار دشوار خواهد بود. از این جهت نیاز است تا هر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود تا بتوان روابط بین مشتری و سازمان را به خوبی مدیریت کرد. امروزه این سیستم ها به سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری مشهور شده اند. البته ذکر این نکته هم ضروری است که پیش از اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری نیاز است تا سازمان ها به خوبی با فرایندهای این سیستم آشنا شوند تا کاملا آن را درک کنند. سازمان باید مطالعه کاملی بر روی مشتریان انجام دهد تا نیازهای آن ها را تشخیص داده و بتواند عملکرد موثرتری در زمینه ارتباط با آن ها داشته باشد. علاوه بر این، فرایندهای داخلی سازمان و تاثیرات صنعت مورد نظر هم جزو مفاهیمی هستند که بر روی اجرای هر چه بهتر این سیستم تاثیر می گذارند. بنابراین باید تاثیرات این مفاهیم و معیارهای هر کدام بر روی پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری به خوبی درک شود. در صنعت گردباف به دلیل عدم انتقال دانش و همچنین عدم حضور تیم مدیریت ارتباط با مشتری، این سیستم هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است، در صورتی که با بررسی های انجام شده می توان دریافت که چنین سیستمی می تواند تاثیر مثبتی بر روی عملکرد سازمان داشته باشد.
مقدمه
مدیریت ارتباط با مشتری اغلب به عنوان پایگاه داده بازاریابی به شمار میرود، که اصولا بازاریابی سازمان را با پایگاه داده مشتریان مرتبط میسازد. برخی از نظریه پردازان مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان عملکردی برای حفظ مشتریان در نظر میگیرند، همان طوری که بسیاری از نظریه ها بر منطق حفظ مشتری تاکید دارند. این امر مستلزم تنوع فنون بازاریابی به ویژه پس از فروش برای حفظ همیشگی مشتری میباشد. این مکانیسم برای حفظ مشتریان موجود و راضی نگه داشتن آن ها از عملکرد شرکت لازم میباشد و ممکن است به ایجاد مشتریان ماندگار منجر گردد. انجام پاورپوینت
توجه:
- برای دانلود فایل پاورپوینت لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
سفارش پاورپوینت دلخواه
به منظور سفارش پاورپوینت با جزئیات دلخواه خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.