توضیحات
عنوان: مدیریت کیفیت و بهره وری فاز سوم کاربرد تکنیکهای مدیریت کیفیت و بهره وری و تدوین گزارش نهایی
- طراحی تفضیلی پیاده سازی تکنیک های مدیریت کیفیت و
بهره وری - بهبود بهره وری سازمانی با بهره گيری از ابزار آموزشی در صنعت بيمه آسیا
- چالش ها
- بسياری از چالش هایی که سازمان ها با آنها روبه رو هستند
- به حداقل رساندن ریسک از طریق حفظ دانش و برنامه ریزی متوالی
- کارکنان و آموزش از راه دور
- روش ORACLE
- مقابله با چالش ها
- نمودار گردش کار business flows
- رویه procedures
- نتيجه و گزارش کار این روش
- روش مدیریت دانش
- روش سرمایه فكري
- بهره وري منابع انسانی
- مدل مفهومی تحقیق
- فرضیه 1. سرمایه فكري بر بهره وري منابع انسانی تاثیرگذار است.
- فرضیه 2. مدیریت دانش بر بهره وري منابع انسانی تاثیرگذار است.
- فرضیه 1. سرمایه فكري بر بهره وري منابع انسانی تاثیرگذار است
- فرضیه 2. مدیریت دانش بر بهره وري منابع انسانی تاثیرگذار است.
- نتایج و پیشنهادات(گزارش کار)
- در انتها پیشنهادهایی به محققین آینده نیز ارائه میگردد
- منابع
1) بهبود بهره وری سازمانی با بهره گيری از ابزار آموزشی در صنعت بيمه آسیا
1:تمرکز ٢: آماده سازی ٣: اجرا
آنها با برنامه ریزی و دادن الویت به اقدامات دفاعی و تهاجمی خود را آماده می سازند . این آماده سازی متفکرانه راه را برای پاسخ گو بودن بيشتر و اجرای کارآمد فراهم می کند .
مستند سازی فرآیندهای کسب و کار به طور دقيق و مشخص و توسعه این روند ، باعث می شود تا سازمان بهنگام مواجهه با چالش ، عملکرد سریع و قاطعی داشته باشد . ابزارهای بهره وری به سازمان اجازه می دهد به سرعت و به آسانی بهترین مستند سازی فرایند کسب و کار را به کار user productivity kit And Tutor گيرند و به طور قابل ملاحظه ای زمان و هزینه های مربوط به فرآبند مستند سازی را کاهش می دهد .
چالش ها :
بسياری از سازمان ها از طریق چرخه های مختلف ، بهره وری را بهبود بخشيده اند و برای این منظور یا سيستم های جدیدی را به اجرا درآورده و یا فرآیندهای کسب و کار را مجدداً طراحی و منهدس نموده اند و یا اینکه برنامه های گسترده آموزشی را به اجرا درآورده اند ولی اغلب آنها با اتخاذ و شيوه های نامناسب ، باعث از دست رفتن فرصت ها شده ، و رضایت مشتری را به تاخير انداخته و فعاليت های زاید داشته و هزینه های پشتيبانی را افزایش داده اند . مطالعه ای که کارتر بر روی بيش از ۴٠٠ شرکت انجام داده نشان می دهد که ٧۶ % از کاربران نهایی از برنامه های موجود به شيوه استاندارد استفاده می کنند .
بسياری از چالش هایی که سازمان ها با آنها روبه رو هستند:
بهبود فرآیند های کسب و کار :
شامل حذف فعاليتهای زاید و غير مولد است و کاهش هزینه ها می باشد .
این دیدگاه که مطرح می کند فرایندهای مهندسی مجرد کسب و کار یک برنامه هزینه بر می باشد صحيح نيست زیرا با اعمال روش مناسب می
توان فرایندهای کسب و کار را موثر و کاربردی تر نمود .
ارتقاء بهره وری کاربر نهائی :
آموزش به کارکنان به این منظور که بتواند در رابطه با سيستم موجود یا سيستم هایی که تازه به اجرا درآمده بهره ور باشند .
به عبارت دیگر ، بهره وری کاربر وقتی افزایش می یابد که به کارکنان درباره ی نحوه استفاده از سيستم آموزش داده شود .
به حداقل رساندن ریسک از طریق حفظ دانش و برنامه ریزی متوالی :
تغييرات در ترکيب نيروی کار بسيار سریعتر از آنچه تاکنون بوده ، رخ می دهد این نوسانات که می تواند به دليل بازنشستگی ، کاهش نيرو ، سودیابی و یا فرایند ادغام صورت گيرد و این موضوع باعث توقف بهره وری می شود .
یا به اصطلاح کاربران نقره ای یا کهنسال به هنگام بازنشستگی دیگر در محل کار مورد استفاده قرار نمی گيرند در حالی که Baby Boomer گنجينه ی ارزشمندی از دانش بومی را در اختيار دارند درباره ی مطالبی همچون: چه می توان کرد ؟ چه کسی باید صحبت کند ؟ چگونه کارها را باید انجام داد ؟ که می توان از طریق مستند کردن دانش بومی به حفظ این دانش مبادرت ورزید . زیرا بازآفرینی آنها دیگر ممکن نيست حال زمان آن فرا رسيده که سازمان با توسعه برنامه ای ، دسترسی نسل بعدی مدیران به دانش درست را تضمين نماید تا آنها بتوانند بدون افت در عملکرد ، فرایند کسب و کار را ادامه دهند .
کارکنان و آموزش از راه دور :
کارکنان جدیدی که به صورت انفرادی یا گروهی وارد سازمان شده اند ، باید به سرعت و به طور کارآمد ، مطابق با روش های استاندارد
سازمانی ، آموزش ببينند . اصطلاح شنا کن وگرنه غرق می شوی دیگر کاربردی ندارد . کارکنان باید از وظایف نقش های محوله مطلع بوده و نيز باید بتوانند با حداقل پشتيبانی ، آن وظایف را انجام دهند . هزینه های سفر مربوط به مربی آموزشی که از راه دور می آید چندان بهره ور می تواند بهره وری کارکنان جدید را تسریع کند . self service نخواهد بود . آموزش مبتنی بر وظيفه و آموزش
تأمين اثربخش رضایت مشتری :
اینکه صنعت توليدی یا خدماتی باشد فرقی نمی کند . مشتریان به عرضه کننده ای که بتواند نيازهای آنان را بهتر پاسخ دهد ، جلب می شوند و در غير این صورت کار خود را در جای دیگر انجام خواهند داد . سازمان ها باید در قبال نيازهای مشتریان واکنش سریع و کاملی را نشان دهند آنها همچنين باید جریانات مربوط به فرایند کسب و کار و کارایی و توان بازدهی کارکنان را کنترل و مدیریت نمایند . سيستم های بهنگام برای تمامی فرایندهای کسب و کار ، بویژه برای سازمان های ناب اهميت زیادی دارد .
روش: ORACLE
upk , Tutor دو محصول oracle هستند که به سازمان ها کمک می کنند تا بهره وری کارکنان را افزایش دهند آنها ارائه می دهند مضامين و ابزارها و روشی برای اصلاح رویه های از پيش نوشته شده و اسناد معاملاتی تا بتوانند به آسانی سفارشات را انجام دهند .
Tutor:
ابزار نرم افزاری و آموزشی است که برای ایجاد ، تغيير و یا نگهداری سهل و آسان مستندات فرایندهای کسب و کار سازمان طراحی شده که علاوه بر این از این اسناد ، حمایت و پشتيبانی هم می کند . فرایند مستند سازی tutor نوعی از اطلاعات را در بر می گيرد که حسابرسان و عاملان ناظر در زمانی که سازمان ها در حال استقرار و تأیيد برنامه های اطلاعاتی DCAA , ISO هستند به آنها نياز پيدا می کنند . همهٔ مضامين tutor را می توان از طریق internet به کارورزان ارائه کرد .
توجه:
- برای دانلود فایل پاورپوینت لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
سفارش پاورپوینت دلخواه
به منظور سفارش پاورپوینت با جزئیات دلخواه خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.