توضیحات
عنوان: مدیریت بازاریابی ورزشی فصل 5 و 6
- فصل 5 : قیمت
- منبع درآمد و سود (منفعت)
- اهداف قیمت گذاری
- اهداف قیمت گذاری بر اساس سود
- حساسیت به قیمت
- تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر
- محدودیت های فنی و قانونی
- قیمت گذاری اعتباری
- تعیین قیمت های استطاعتی
- قیمت گذاری افزون بر هزینه
- قیمت گذاری رقابتی
- قیمت گذاری تخفیفی
- قیمت گذاری بر حسب دسته بندی
- قیمت گذاری تبادلی
- فصل 6 : توزیع
- نظام توزیع
- کانال توزیع غیر مستقیم
- اعضای کانال
- خرده فروشان
- امور مربوط به توزیع محصولات ورزشی
- اماکن ورزشی به عنوان « مکان یا کانال توزیع »
- چهار حوزه مؤثر و مهم در بازاریابی خصایص اماکن ورزشی
- توزیع بلیت
فصل 5 : قیمت
روشی که در آن یک محصول ورزشی قیمت گذاری می شود، بر نحوه درک مصرف کننده تأثیر مهمی دارد.
قیمت گذاری نه تنها بر سودمندی محصول ورزشی تأثیر دارد، بلکه پیام قدرتمندی را در مورد برند (علامت تجاری محصول به مصرف کننده انتقال می دهد.
تفاوت قیمت، یکی از نشانه هایی است که نشان می دهد مصرف کننده باید چه چیزی انتظار داشته باشد. هنگامی که تفاوت کمی در قیمت وجود دارد، مصرف کننده انتظار تفاوت اندکی در کیفیت محصول دارد. انجام پاورپوینت
قیمت
قیمت یک محصول نشان می دهد که مصرف کننده در خرید خدمات و کالای ورزشی باید از چه چیزی چشم پوشی کند. قیمت باید ارزش یک محصول را منعکس کند.
ارزش
یک راه سودمند برای تصمیم گیری در مورد قیمت گذاری محصول توجه به ارزش آن است.
اگر منافعی که مشتری از محصول دریافت می کند، برابر یا بیشتر از قیمت محصول باشد، محصول از نظر او با ارزش است.
هم ارزش و هم منافع ادراک شده از محصول ورزشی در بین این دو گروه به طور قابل توجهی متفاوت است.
منبع درآمد و سود (منفعت)
هنگامی که هزینه ها از این درآمد کسر شوند، باقیمانده سود نام دارد. به بیان دیگر، سود برابر با درآمد منهای هزینه است. به طوری که با استراتژی موقعیت یابی هماهنگ باشد.
فرآیند قیمت گذاری استراتژیک
به این معنا است که قیمت یک محصول باید با تجزیه و تحلیل دقیق و هدف هماهنگ طرح ریزی شود. در ادامه هر کدام از این مراحل توضیح داده خواهد شد. این فرایند شامل: 1. تعیین اهداف قیمت گذاری، ۲. تعیین حساسیت قیمت، ۳. تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر، ۴. ارزیابی متغیرهای قیمت گذاری، ۵. انتخاب تاکتیک های قیمت گذاری و ۶. تعیین نقطه قیمت است
اهداف قیمت گذاری
دو هدف اصلی در فرایند قیمت گذاری وجود دارد : ۱. اهداف قیمت گذاری بر اساس سود و ۲. اهداف قیمت گذاری بر اساس فروش. اهداف قیمت گذاری بر اساس سود، بر مقدار پول کسب شده سازمان ورزشی پس از پرداخت هزینه ها استوار است. اهداف قیمت گذاری بر اساس فروش بر میزان فروش یک سازمان استوار است
توجه:
- برای دانلود فایل پاورپوینت لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
سفارش پاورپوینت دلخواه
به منظور سفارش پاورپوینت با جزئیات دلخواه خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.