توضیحات
عنوان: برند MANGO
- مقدمه
- تاریخچه
- دوران پیشرفت
- عوامل موفقیت
- در آمد سالیانه
- محصولات
- شعار و هدف اصلی
- اصول بازاریابی منگو برای جهانیماندن
- تعیین اهداف بلندمدت و داشتن یک برنامهریزی دقیق در راستای رسیدن به اهداف مذکور
- استفاده مناسب و کارآمد از فضای مجازی
- تنوع محصولات
- حضور مرتب در بخش مد و فشن
- گسترش دامنه محصولات و قیمتهای معقول
- نقاط قوت
- نقاط ضعف
- فرصت ها
- تهدیدها
- رقبا
- تبلیغات و بازاریابی Mango
- استراتژی جدید شرکت Mango
- هیئت مدیره شرکت Mango
مقدمه
منگو برند مشهور اسپانیایی که توسط دو برادر به نام های ایزاک و نامن اندیک در کاتالونیا تاسیس شد.
منگو یک برند چند ملیتی است که در زمینه تولید و طراحی لباس مردانه ،زنانه و اکسسوری فعالیت دارد.
تاریخچه
ایزاک آندیک ارمی در سال ۱۹۵۵ در شهر استانبول در ترکیه به دنیا آمد
آندیک کسب و کار مد و کالاهای لوکس را در سال ۱۹۷۲، زمانی که تنها ۱۷ سال داشت ، شروع کرد. زمانی که آندیک به اولین درآمد یک میلیونی خود دست یافت تصمیم گرفت فعالیت خود را گسترش دهد و شروع به وارد کردن کت های دست دوز از افغانستان کرد. آندیک زمانی که تنها ۱۸ سال داشت یک ماشین خرید و به وسیله آن لباس هایی را که وارد می کرد در اسپانیا می فروخت. موفقیت او همچنان ادامه پیدا کرد و آندیک فروش کفش را نیز به کسب و کار خود اضافه کرد. آندیک با گسترش روز افزون کسب و کارش در نهایت در سال ۱۹۸۴ اولین فروشگاه مانگو را در بارسلونا بازگشایی کرد و تصمیم گرفت یک برند به نام مانگو را برای فروشگاه خود خلق کند.
دوران پیشرفت
دوران پیشرفت این برند را میتوان به 2 دوره تقسیم کرد:
دوره اول از سال1984 تا 1995 .
در این دوران منگو در پی پیدا کردن جایگاهی مناسب در دنیای مد و لباس بود.
دوران دوم از سال 1996 آغاز می شود.
در این دوران این برند توجه خود را معطوف به خلق ویژگی های منحصر به فرد در محصولات و حضور هر چه بیشتر بازار های جهانی کرد.
(در این دوره فروشگاه های منگو وسعت و تعدد بیشتری پیدا کرد). انجام پاورپوینت
توجه:
- برای دانلود فایل پاورپوینت لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
سفارش پاورپوینت دلخواه
به منظور سفارش پاورپوینت با جزئیات دلخواه خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.