توضیحات
عنوان: برند MANGO
- مقدمه
- تاریخچه
- دوران پیشرفت
- عوامل موفقیت
- در آمد سالیانه
- محصولات
- شعار و هدف اصلی
- اصول بازاریابی منگو برای جهانیماندن
- تعیین اهداف بلندمدت و داشتن یک برنامهریزی دقیق در راستای رسیدن به اهداف مذکور
- استفاده مناسب و کارآمد از فضای مجازی
- تنوع محصولات
- حضور مرتب در بخش مد و فشن
- گسترش دامنه محصولات و قیمتهای معقول
- نقاط قوت
- نقاط ضعف
- فرصت ها
- تهدیدها
- رقبا
- تبلیغات و بازاریابی Mango
- استراتژی جدید شرکت Mango
- هیئت مدیره شرکت Mango
مقدمه
منگو برند مشهور اسپانیایی که توسط دو برادر به نام های ایزاک و نامن اندیک در کاتالونیا تاسیس شد.
منگو یک برند چند ملیتی است که در زمینه تولید و طراحی لباس مردانه ،زنانه و اکسسوری فعالیت دارد.
تاریخچه
ایزاک آندیک ارمی در سال ۱۹۵۵ در شهر استانبول در ترکیه به دنیا آمد
آندیک کسب و کار مد و کالاهای لوکس را در سال ۱۹۷۲، زمانی که تنها ۱۷ سال داشت ، شروع کرد. زمانی که آندیک به اولین درآمد یک میلیونی خود دست یافت تصمیم گرفت فعالیت خود را گسترش دهد و شروع به وارد کردن کت های دست دوز از افغانستان کرد. آندیک زمانی که تنها ۱۸ سال داشت یک ماشین خرید و به وسیله آن لباس هایی را که وارد می کرد در اسپانیا می فروخت. موفقیت او همچنان ادامه پیدا کرد و آندیک فروش کفش را نیز به کسب و کار خود اضافه کرد. آندیک با گسترش روز افزون کسب و کارش در نهایت در سال ۱۹۸۴ اولین فروشگاه مانگو را در بارسلونا بازگشایی کرد و تصمیم گرفت یک برند به نام مانگو را برای فروشگاه خود خلق کند.
دوران پیشرفت
دوران پیشرفت این برند را میتوان به 2 دوره تقسیم کرد:
دوره اول از سال1984 تا 1995 .
در این دوران منگو در پی پیدا کردن جایگاهی مناسب در دنیای مد و لباس بود.
دوران دوم از سال 1996 آغاز می شود.
در این دوران این برند توجه خود را معطوف به خلق ویژگی های منحصر به فرد در محصولات و حضور هر چه بیشتر بازار های جهانی کرد.
(در این دوره فروشگاه های منگو وسعت و تعدد بیشتری پیدا کرد). انجام پاورپوینت
توجه:
- برای دانلود فایل پاورپوینت لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
سفارش پاورپوینت دلخواه
به منظور سفارش پاورپوینت با جزئیات دلخواه خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.