توضیحات
عنوان: بررسی اپ تخـفیفان و نت برگ
- تخفیفان
- چشم انداز و مأموریت
- آدمهای بزرگ شرکتهای بزرگ را میسازند
- طراحی سایت حرفه ای تخفیفان
- مهم ترین و ویژگی و امکاناتی که طراحی سایت های تخفیف گروهی باید دارا باشند عبارتند از:
- نت برگ
- هدف نت برگ
- داستان رقابت سرسخت تخفیفان و نتبرگ
- تخفیفان
- نتبرگ
- اپلیکیشن
- کدامیک تخفیف بیشتری میدهد؟
- تفریحی و ورزشی
- پشتیبانی
- خدمات ویژه
- نقطه فراز و نشیب :نمودار ترافیک الکسا برای سایت های تخفیفان و نت برگ
- ترافیک الکسا
- تصویر نمایش کوپن در سایت
- سرقت لیدهای نوپای تخفیفان توسط نت برگ
- مشتریان خجالتی؛ حرفهای نگفته!
- نظرات کاربران تخفیفان و نت برگ
- برنامه های تاثیرگذار
- بازی غیرحرفهای نتبرگ و تخفیفان
- برنامه های تاثیرگذار
تخفیفان
- تخفیفان نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد «حس خوب هیجان» در مردادماه سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده. تخفیفان بستری است برای ارائه انواع خدمات و محصولات مورداستفاده در زندگی روزمره. رزرو رستوران، بلیط قطار، بلیط هواپیما، رزرو تور، رزرو هتل، خرید بلیط استخر با تخفیف و کد تخفیف خرید از فروشگاههای اینترنتی و هزاران کار دیگر از جمله خدماتی است که در تخفیفان در دسترس هستند .
- هدف تخفیفان ارائه بهترین خدمات و کالاها با بیشترین درصد تخفیف است تا امکان استفاده از بهترینها را با بیشترین امکان دسترسی و هیجان برای همگان فراهم کند که همه این موارد با استفاده از قدرت خرید امکانپذیر شده است
- ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وبسایت تخفیفان و همچنین ارائه خدمات روی گوشیها و تبلتها با استفاده از اپلیکیشن موبایل تخفیفان این امکان را به همراهان تخفیفان میدهد تا در اسرع وقت و به سادهترین شکل بتوانند به کلیه پیشنهادهای فعال در سایت دسترسی داشته باشند و از امکانات ارائهشده بهره ببرند. پاورپوینت آماده
- بسترسازی تخفیفان تنها در حوزه مشتریان نبوده و جذب و نگهداری شرکان تجاری نیز به رویکردی مدرن صورت میپذیرد. امکانات ویژه، بستر ویژه همکاری متقابل با شرکای تجاری و ارائه اطلاعات و خدمات به آنان از مواردی است که در بخش همکاری با شرکای تجاری مدنظر تخفیفان بوده و به آن توجه ویژهای شده است.
چشم انداز و مأموریت
- تخفیفان به دنبال تبدیلشدن به بزرگترین بستر تجارت و تبلیغات در ایران است تا با استفاده از راهکار معرفی جدیدترینها در سطح کشور و قیمتهای مناسب بتواند بستر ارتباطی تمامی صاحبان کسبوکار با مشتریان بالقوه باشد و معتقد است تجارت الکترونیک و اینترنت، بسترهای دنیای جدیدی برای ارتباط این دو گروه و معرفی آنان به یکدیگر است .
ارزشهای تخفیفان
مشتری، مشتری و مشتری
از روز اول در تخفیفان هدف ما این بوده که بتوانیم مشتریان خود را راضی نگهداشته، سرویس و خدماتی مناسب به ایشان ارائه کنیم. هر روز تیم عملیاتی و پشتیبانی تخفیفان به دنبال بهتر کردن راهکارهای خود در این حوزه هستند تا همواره کیفیت خدمات نوین خود را ارتقا داده و رضایت بیشتری به مشتریان خود ارائه کنند. انجام پاورپوینت
توجه:
- برای دانلود فایل پاورپوینت لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
سفارش پاورپوینت دلخواه
به منظور سفارش پاورپوینت با جزئیات دلخواه خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.