توضیحات
عنوان: آیا تجربه برند به تعهد برند تبدیل می شود؟ یک مدل میانجی و تعدیلگر از اشتیاق برند و اخلاق برند درک شده
- چکیده
- مقدمه
- ادبیات پژوهش
- مدل مفهومی
- فرضیه ها
- روش تحقیق
- تجزیه و تحلیل داده ها
- بحث، مفاهیم و محدودیت ها
چکیده
در بازار رقابتی و پویای امروزی، دستیابی به تعهد برند یکی از اهداف نهایی برای برندها است. با توجه به اهمیت فزاینده و رابطه ی درک اخلاق برند و مزایای نمادین آن، پژوهش حاضر، به بررسی تأثیر اخلاق برند درک شده بر روی اعتماد و تعهد برند می پردازد. یک چارچوب مفهومی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری با پاسخ های ۲۷۳ خریدار پوشاک که با استفاده از پرسشنامه ساخت یافته جمع آوری شده بود، مورد آزمون قرار گرفت. ما شواهدی از اثر میانجی و تعدیلگر را پیدا نموده ایم که در آن اثر تعدیلگر اخلاق برند درک شده با اضافه شدن متغیر میانجی اشتیاق برند، حذف می گردد. جالب توجه است که؛ در مطالعه پیوندهای “میانجی گر ـ تعدیلگر”، ما همچنین اثرات تعدیلگر اخلاق برند را نیز مشاهده نموده ایم. نتایج حاصل از این مقاله پیامدها و مشارکت های تئوری برای مدیران دارد.
مقدمه
این روزها مشتریان قدرت انتخاب بیشتری از بین برندهای مختلف دارند. گسترش برندهای موجود در بازار منجر به پارادوکس جذابی برای بازاریاب ها شده است که در آن مشتریان به جای تعهد به یک برند خاص گزینه های مناسب برای تغییر دارند. در این بین، بازاریابان سعی در طراحی استراتژی های برند برای تطمیع مشتری به منظور ایجاد یک رابطه طولانی مدت دارند، در دسترس بودن پیشنهادات برندهای رقیب بدون هزینه یا با هزینه اندک برای تغییر برند، مشتریان را از تعهد برند دور می کند. از این رو، حل این پارادوکس و دستیابی به موفقیت در تعهد برند، یکی از اهداف نهایی برندها در بازار به شدت رقابتی و پویای امروزی است. انجام پاورپوینت
عامل تجربه برند برای تحریک های حواس چندگانه که مشتریان را به سمت یک برند سوق می دهند، روش های تعاملی مهمی را ایجاد می کند. در عین حال، در حالی که تجربه برند، هم اعتبار مفهومی و هم تجربی را به عنوان یک سازه مهم که نقش اساسی در برندسازی دارد، بدست آورده است، رابطه خاص آن با تعهد برند هنوز مبهم و در بهترین حالت دو پهلو است.
درک اخلاقی مصرف کنندگان از برندها یکی از عواملی است که نقش مهمی در تصمیمات خرید و تعهدات بلند مدت آنها دارد. اصول اخلاقی درک شده برندها از عوامل مهم در فرآیند تصمیم گیری مصرف کنندگان است زیرا این امر بر ارزیابی و انتخاب برند آنها تأثیر می گذارد.
توجه:
- برای دانلود فایل پاورپوینت لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
سفارش پاورپوینت دلخواه
به منظور سفارش پاورپوینت با جزئیات دلخواه خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.