توضیحات
عنوان فارسی: تکنیک های بهینه یابی در موتور های جستجو
عنوان انگلیسی مقاله ترجمه شده:
Search Engine Optimization Techniques
تکنیکهای بهینه یابی در موتورهای جستجو
چکیده
این مقاله نشان دهنده حل مشکل بهینه سازی به حداکثر یا حداقل رساندن یک تابع حقیقی سیستماتیک انتخاب مقادیر ورودی بر اساس محاسبه ارزش آن تابع میباشد. در واقع مسئله به دنبال جستجوی مستندات برای یافتن کلید واژهها و بازگرداندن آن مستندات بر اساس یافتن آن کلید واژهها است. برای این منظور از الگوریتمهای اختصاصی برای ایجاد شاخصهایی جهت پاسخ به سوال پرسیده شده انجام گرفته میشود. الگوریتمی که به صورت اتوماتیک سایتها را بازخوانی میکند. آنها صفحات وب را به موتورهای جستجو وارد میکنند. موتور جستجو شروع به خزیدن در میان صفحات وب لیست شده که seeds نامیده میشوند مینماید. با خزش در میان صفحات وب لینکهای آنها نیز در لیست قرار میگیرد که به آنها مرز خزیدن میگویند. با توجه به مدت زمان، خزنده باید صفحات را اولویتبندی نماید. اطلاعات وب ممکن است شامل صفحات وب، تصاویر و سایر اطلاعات و فایلها باشد. برخی از موتورهای جستجو اطلاعات مربوط به پایگاه داده و نیز دایرکتوریهای باز را مورد نظر قرار میدهند. هنگامی که شما یک سوال را در موتور جستجو وارد نموده و اینتر را میزنید با تعداد فراوانی از لینکها روبرو میشوید. معولا استفاده کنندهها سایتهایی را که در بالای لیست قرار دارند را بازبینی میکنند. مفهوم SEO یا همان بهینهیابی در موتورهای جستجو به شما کمک میکند تا موتورهای جستجو سایت شما را در الویتبالایی در جهت پاسخ به پرسشها از آن قرار دهد. بهینهیابی در موتورهای جستجو به شما در جهت افزایش ترافیک سایت کمک مینماید. اگرچه فرایند پاسخگویی در موتورهای جستجو تقریبا یکسان است، اما تفاوتهای کوچک نتایج متفاوتی را برای آنها به همراه دارد. استفاده از کلمات کلیدی بهینه نقش مناسبی را در کشف توسط موتورهای جستجو به همراه دارد. در زمینه بهینه سازی موتور جستجو، چگالی کلمه کلیدی می تواند به عنوان عامل در تعیین اینکه آیا یک صفحه وب مربوط به یک کلمه کلیدی یا عبارت کلمه کلیدی مشخص شده است استفاده شود.
1- پیشگفتار:
مفهوم بهینهیابی در موتورهای جستجو به فرایند بهبود قابلیت دید مربوط به یک سایت در موتورهای جستجو گفته میشود. عوامل کسب و کار در محیط آنلاین به طور معمول در تلاش برای ترویج محصولات و خدمات خود را در موتور های جستجو هستند. مشتریها برای بدست آوردن بازدید بیشتر در تلاش برای بهتر کردن دامنه، نام و نشان، رتبه صفحه و عملکرد موتور جستجو میباشد. آنها در تلاش برای افزایش ترافیک سایت خودشان از طریق SEO هستند. در واقع 9 عامل اساسی در افزایش تعداد بازدیدها برای سایتهای محیطهای اینترنتی نقش اساسی را بازی میکنند که به صورت زیر بیان میگردند:
- SEO برای موبایلها
- ابزار برای رقابت در جستجوگرها
- رتبه صفحه
- توصیههای ممیزی فرآیند
- بهترین تکنیکهای تمرینی برای سال 2013
- تحلیل بازارهای موتورهای جستجو
- فهم مفهوم پروژه پاندا panda
- فهم مفهوم پروژه Caffeine
- تاثیر محتویات اجتماعی
با استفاده و آزمایش موارد مذکور سازمانها قادر به بهبود SEOهای موجود خود خواهند بود. SEO با توجه به عوامل مختلف قابل تغییر است و مهم است که سازمانها نسبت به آنها آگاه باشند. عوامل مختلف از جمله ریاضیات، علوم محاسباتی، ریاضیات بهینهیابی و غیره در مسئله بهینهیابی تاثیر گذارند. موتورهای جستجو یک مفهوم کلی از برنامههای متفاوت هستند که معمولا توسط سیستمهایی مانند، google، Alat Vista و غیره که استقاده کنندگان را قادر به جستجو در میان مستندات در فضای صفحه گسترده وب میکنند و گروههای خبری USENET استفاده میکنند. که هریک از صفحات گسترده که از طریق اینترنت قابل و USENET از طریق فرومها، گروههای خبری و غیره که توسط میلیونها انسان از سراسر جهان استفاده می شوند. موتور جستجو با به کارگیری ارسال یک عنکبوت مانند برای دستیابی بسیاری از اسناد تا جایی که ممکن است، کار میکنند. در واقع اینها برنامههایی هستند که برای دستیابی به صفحات مختلف وب همانند عنکبوت عمل میکنند. در واقع به آنها خزنده وب نیز گفته میشود. خزنده وب مانند یک نرمازار یا ربات عمل میکند. آن شروع به خزیدن در میان صفحات وب لیست شده مینماید. همچنین از خزندهها میتوان به عنوان ابزاری برای دست یافتن به اطلاعات مختلف از وب نیز استفاده کرد. خزنده یک برنامه کامپوتری است که در میان صفحه گسترده وب به صورت اتوماتیک برای منظور خاص جستجو مینماید،گفته میشود. موتور جستجو نیز به منظور جستجوی اطلاعات در صفحه گسترده وب طراحی شده است. نتایج جستجو معمولا به صورت لیستی از نتایج که به صورت ” صفحات نتایج موتور جستجو” نامیده میشود و قابل خواندن برای ماشین بوده که برای توصیف هستی شناسی افراد، روابط بین آنها و فعالیتهای آنها مورد استفاده قرار میگیرند.
2- اهداف
با استفاده از ابزار SEO در فضای وب موتورهای جستجو قادر به یافتن موارد ذیل خواهند بود:
- دنبال کردن رتبهبندیها
- دنبال کردن رتبه صفحه
- محاسبه ترافیک
- ارسال دایرکتوریها
- استفاده از آنالیزهای G
- مراجع اصلی
- ارسال سایتتان به جستجوگرها
- فرومها، دایرکتوریها و سایتهای خاص
- موتورهای جستجوی تخصصی
- تبلیغات و ارسالهای پرداخت شده
توجه
- برای دانلود فایل کامل ورد لطفا اقدام به خرید نمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.