توضیحات
عنوان فارسی: تاثیر کارگاههای آموزشی بر روی آموزش رسمی معماری داخلی
عنوان انگلیسی مقاله ترجمه شده:
The contributions of workshops on formal interior architecture education
چکیده
اموزش رسمی معماری داخلی یک نوع سبک معماری منظم است. در اموزش طراحی تنها راه برای یادگیری طراحی تجربه آن توسط خود شخص است. در این زمینه جدا از اموزش رسمی اموزشهای غیررسمی مانند کارگاههای اموزشی تاثیر غیر قابل انکاری بر تفکر طراحی دانشجویان دارد.، هدف این تحقیق بررسی تاثیر کارگاه ها بر روی اموزش رسمی است. در این قالب کارگاه ها به عنوان محیط اموزشی غیر رسمی بررسی میشود. و تحولی که در قالب کسب مهارتهای مختلف در طی 2 کارگاه رخ میده، بررسی میگردد.
مقدمه
معماری داخلی به عنوان یک روند طراحی محور و منظم یک ساختار پیچیده دارد که با ساختارهای پیچیده در هم تنیده است. در آموزش مدرن معماری داخلی، برخلاف سبک سنتی که یک قالب غیر قابل تغییر از علم را توسعه میداد، ساختارهای انتزاعی مانند تصورات، بینش، انعطاف پذیری و خلاقیت به الویتها بدل میشود. ایدههای انتزاعی توسط خود شخص بیشتر درک میشود تا اموزش داده شود. همچنین در اموزش طراحی، دانشجویان با تجربه طراحی را به دست میآورند.که یکی از ایده های انتزاعی است و میتواند شیوه طراحی را به دانشجویان اموزش بدهد. اموزش طراحی یک ساختار دارد که دانشجویان را به سمت خلاقیت و یک پروسه داینامیک و مسیر شناخت به عنوان یک طراح سوق می دهد. امروزه بسیاری از طراحان روندهای تازه و بسیار موثر اموزشی را توسعه میدهند. بر اساس گفته سیراوگو: با احترام به پیشرفتهای مدرن هدف اموزش این است که دانشجویان و استادان شیوهای جدید را برای کار کردن باهمتوسعه دهند. در کنار این پیشبینیهای اینده بر اساس توسعه سریع تکنولوژیهای کامپیوتری نشان میدهد که ایدههای جدید در اموزش روند اموزش را تغییر میدهد. و اموزش شخصی از در کنار دانش شخصی شیوه اموزش غیررسمی را ایجاد میکند.همچنین کاهوسیولوتو میگوید ساختار پیچیده طراحی معماری استفاده از استراتژیهای مدیریت و روند های سازماندهی را هم به صورت فردی و گروهی میطلبد. اموزش رسمی معماری بر اساس مباحث تئوری و دورههای کلاسی شکل میگیرد. ترکیب فعالیتهای تکی مانند مطالعات کوتاه و فعالیتهای گروهی متنوع یک محیط به مراتب خلاقانه تر را برای دانشجویان ایجاد میکند. اموزشهای غیر رسمی عنوان شده در بالا به معنی اموزشهای خارج از دانشگاه و سیستم معمول است. جایی که سلسله مراتبی بین استاد و دانشجو وجود ندارد.ایده مشترک در اموزش معماری این است که اموزش معماری به یک محیط خاص محدود نمیشود.اموزش خارج از محیط یک اموزش منعطف است که نظم و سلسله مراتب اموزش رسمی را ندارد. بعضی از اموزشهای غیررسمی به طور همزمان شکل میگیرد و بعضی دیگر جداگانه ایجاد میشود. بعضی از این اموزشهای غیررسمی شکل گرفته شده شامل کارگاهها، سمینارها، کنفرانسها و نمایشگاهها میشود.در اموزش غیررسمی بعضی از موارد مانند کارگاهها تاثیرات خیره کنندهای بر روی طراحی انتزاعی، قدرت تفکر طراحی و خلاقیت دارند. در این مقاله هدف بررسی شیوه اموزش رسمی نیست بلکه بررسی تاثیر کارگاهها به عنوان بخشی از شیوه اموزشی غیررسمی مد نظر است.2 کارگاه تحت عنوان زندگی کارتونی اول و دوم به عنوان نمونه موردی بررسی میشود.و برای بررسی تاثیر ان در اموزش معماری داخلی نتایج ازمایش میشود.
کارگاهها به عنوان محیط اموزشی غیررسمی
تعریف کارگاه اموزشی به عنوان ابزار اموزشی به معنی مکانی برای ملاقات گروههایی کوچک است که به بررسی موضوعات و توسعه تواناییها و تکنیکها میپردازند.کارگاهها که یکی از مهمترین محیطهای اموزش غیررسمی هستند یک دوره اموزشی کوتاه مدت را فراهم میکنند که در زمینهها و موضوعات مختلف شکل میگیرد.در این زمینه این مورد مورد مناسبی برای درک مفهوم اموزش غیررسمی است. اموزش رسمی به معنی اموزشبر اساس برنامه درسی منظم است و هدف ان اموزش نظم، ارزش ها و استانداردها و قضاوت هاست در حالی که اموزش غیررسمی به مسائل غیر معمول که محیطی به دور از قواعد معلول خلق میکند،میپردازد. مهمترین تاثیر غیررسمی بودن انگیزه،محیط تعاملی است جایی که ایدههای مختلف ،بیان خود و اعتماد بنفس شکل میگیرد. آموزش غیر رسمی به عنوان یکی از قسمت های آموزش طراحی در زمینه ی ایده های فضایی ویژگی های غیرقابل اندازه گیری و غیرقابل پیشبینی قابلیت انعطاف بالایی دارد.کارگاهها یکی از مهمترین سیستمهای ساماندهی شده اموزش غیررسمی است. کارگاهها افراد با زمینه تجربی متفاوت را به کار با هم تشویق میکند. کارگاهها میتوانند بر روی مموضوعات مشخصی تمرکز کنند و یا به صورت عمومی ارائه شوند.هدف خلق راه حل های جایگزین و داشتن یک دیدگاه چند بعدی در زمینههای مختلف ا.و ایجاد یک محیط تعاملی است. محیطی که این رویدادخلق میکند از تولید ایدههای مختلف حمایت میکند.ازکر محیط خلاق را به عنوان یک سازمان که تولید علم را موثر میسازد توصیف کرده است. مهمترین ویژگی کارگاهها ایجاد تخیلات و خلاقیتها در محیطی به دور از ضوابط و قواعد موجود است. در اموزش معماری داخلی جایی که خلاقیت جایگاه ویژهای دارد هدف کارگاهها شامل مطالعاتی خارج از روند رسمی اموزش است. جایی که شرکت داوطلبانه از رشتههای معماری داخلی و سایر رشتههای مرتبط ضروری است و روند خلاق و محیط غیررسمی را شکل میدهد. در زمینه معماری داخلی کارگاههای میان رشتهای با شرکت دانشجویان معماری،طراحی صنعتی، گرافیک، روانشناسی و هنر شکل میگیرد. کارگاه ها میتواند با تمرکز بر روی طراحی داخلی و یا طراحی شئی سامان یابد.
توجه:
- برای دانلود فایل word کامل ترجمه از گزینه افزودن به سبد خرید بالا استفاده فرمایید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش ترجمه تخصصی مقالات خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.