توضیحات
عنوان فارسی: تجارت اجتماعی (بازاریابی، فناوری و مدیریت)
عنوان انگلیسی مقاله ترجمه شده:
Social Commerce Marketing, Technology and Management
مقدمه
تجارت اجتماعی، که همچنین به عنوان کسب و کار اجتماعی شناخته می شود، رشته ای در حال ظهور ایجاد شده توسط رشد انفجاری شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی است. زمینه شامل خدمات شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و LinkedIn؛ شبکه های تولید محتوا توسط کاربر مانند یوتیوب و Pinterest؛ محصولات و خدمات سایت های بررسی (به عنوان مثال، TripAdvisor)؛ و سایت های خرید های اجتماعی (به عنوان مثال، از Groupon، Polyvore) است. به تجارت اجتماعی (SC) می توان به عنوان یک زیر مجموعه از تجارت الکترونیک نگاه کرد که در آن معاملات الکترونیکی و مکالمات محصول مرتبط در شبکه های اجتماعی و دیگر سیستم پلتفرم های رسانه های اجتماعی انجام می شود.
تا به امروز، عمده فعالیتهای تجارت اجتماعی توسط ارتباطات بازاریابی، معاملات خرید و فروش آنلاین، و مناطق خدمات به مشتریان تسهیل شده است. همچنین فعالیت های قابل توجهی در زمینه همکاری، استخدام و حل مسئله در درون سازمان (شناخته شده به عنوان Enterprise 2.0) وجود دارد. شبکه های تجارت اجتماعی نیز با حرکت دادن آنها به بازارهای خود نزدیک تر برای اهداف همکاری و پژوهش است که اغلب در نوآوری محصول و ارزش مشتری بیشتر به نفع سازمان است.
از SC انتظار می رود تا رشد سریع خود را حفظ، در چندین مدل کسب و کار فعلی در روند اخلال ایجاد کند. درک درستی از استراتژی ها و تاکتیک در این زمینه برای آینده هر سازمان حیاتی است. این کتاب یک تصویر لحظه ای از SC در 2015 /2016 است، و شامل بسیاری از منابع و مراجع است به طوری که خواننده می تواند در مورد حالت هنر را یاد بگیرند و بر استراتژی ها و تاکتیک فعلی نظارت کنند.
هدف این کتاب
این کتاب به عنوان یک کتاب درسی چند رشته ای توسط نویسندگان کتاب های درسی پیشرو تجارت الکترونیک و بازاریابی الکترونیکی، با کمک چند کارشناس صنعت نوشته شده است. این اولین کتاب درسی و منابع مجموعه ای جامع است که تا کنون در مورد این موضوع نوشته شده است و می توان آن را در یک یا بیشتر از روش های زیر استفاده کرد:
(a) کتاب درسی برای یک دوره انتخابی در سطوح کارشناسی یا کارشناسی ارشد (از جمله MBA و اجرایی برنامه های MBA) است.
(b) متن تکمیلی در سیستم های بازاریابی، مدیریت، و یا اطلاعات رشته.
(c) مواد برای دوره های آموزشی در صنعت.
(d) منابع پشتیبانی برای محققان و پژوهشگران در زمینه های بازاریابی، مدیریت، و مدیریت اطلاعات است.
رویکرد چند رشته تجارت اجتماعی یک رشته ی ترکیبی از بازاریابی، فناوری اطلاعات، مدیریت، جامعه شناسی، علوم رفتاری، و بیشتر است.
ویژگی های این کتاب
چندین ویژگی منحصر به این کتاب هستند. که شامل هم مدیریت و هم رویکردهای نظری برای بهبود استراتژی و تاکتیک کسب و کار هستند.
گرایش مدیریتی
تجارت اجتماعی را می توان از دو دیدگاه عمده بررسی کرد: تکنولوژیکی و مدیریتی. این متن از روش دوم استفاده می کند. بسیاری از محتوا در مورد اجرا و کاربرد SC است. با این حال، ما اهمیت فن آوری و ارائه مباحث فن آوری هنگام نیاز را می دانیم. علاوه بر این، بسیاری از منابع فناوری را فراهم می کنیم.
جهت گیری در دنیای واقعی
نمونه های گسترده، زنده ی شرکت های بزرگ، کسب و کارهای کوچک، رهبری ها، سازمان های غیر انتفاعی از سراسر جهان مفاهیم را زنده می کند. این مثال ها قابلیت های SC، هزینه و توجیه آن، و راه های خلاقانه این اشخاص با استفاده از SC در عملیات های خود را به خوانندگان نشان می دهد.
سابقه ی جامد نظری
فصل 3 به مبانی نظری لازم برای درک SC، اعم از رفتار مصرف کننده تا نفوذ اجتماعی اختصاص یافته است. علاوه بر این، ما با ارائه منابع وب سایتی، بسیاری از تمرینات، و منابع گسترده به عنوان مکمل نظری ارائه شده اند.
مباحث پیشرو فعلی بیشتر
این کتاب مباحث فعلی بیشتری مربوط به SC، به عنوان بسیاری از منابع اخیر مشهود را ارائه می دهد. موضوعاتی مانند منبع افراد، CRM اجتماعی، مدیریت شهرت، بازی های اجتماعی، تلفن همراه اجتماعی، چرخه اعتیاد به مواد مخدره، تجزیه و تحلیل اجتماعی و تجزیه و تحلیل احساسات از نقطه نظر تئوری و همچنین از دیدگاه برنامه ارائه شده است.
چشم انداز جهانی
اهمیت رقابت جهانی، مشارکت، و تجارت به سرعت در حال افزایش است. تجارت اجتماعی می توانید همکاری جهانی، مدیریت شرکت های چند ملیتی، و معاملات الکترونیکی در سراسر جهان را تسهیل کند. نمونه های بین المللی در سراسر این کتاب از جمله برخی از کشورهای در حال توسعه ارائه شده است.
لینک به منابع
چند صد لینک به گزارش تحقیق ، محصولات شرکت، کتاب، راهنمای، کتاب رایگان الکترونیکی، و غیره ارائه شده است.
نکته # 1. ما در مقابل آدرس ها www. نگذاشته ایم. اگر صفحه لود نشد، سعی کنید www. اضافه کنید.
نکته # 2. ماهیت پویای رشته باعث می شود برخی از لینک های منسوخ باشند.
نکته # 3. در بسیاری از موارد، ما تنها نام یک شرکت یا آدرس سایت آن را فراهم می کنیم، اما نه هر دو.
دوستی با کاربر
این کتاب در حالی که تمام موضوعات مهم SC را پوشش می دهد، روشن، ساده، و به خوبی سازماندهی شده است. این کتاب تمام تعاریف اولیه ی شرایط و همچنین پشتیبانی مفهومی منطقی را فراهم می کند. علاوه بر این، کتاب به آسانی قابل درک است و پر از نمونه های جالب دنیای واقعی است که علاقه ی خوانندگان را حفظ می کند.
سازماندهی کتاب
این کتاب دارای 11 فصل گروه بندی شده به چهار بخش (شکل 1.6 را ببینید) است. علاوه بر این، دو آغازگر، یکی در تجارت الکترونیک و یکی در بازاریابی الکترونیکی هستند، که پایه مورد نیاز را به عنوان پیش نیاز یک دوره در تجارت اجتماعی را ارائه می دهد. ضمیمه ی کتاب ده ها وب سایت اینترنتی SC گرا را لیست می کند.
برنامه درسی و نتایج یادگیری
به درخواست بسیاری از مربیان، توضیحات پیشنهادی، نتایج یادگیری و استراتژی های یادگیری دانشجویان را به صورت زیر ارائه می دهیم.
توجه:
- برای دانلود فایل word کامل ترجمه از گزینه افزودن به سبد خرید بالا استفاده فرمایید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش ترجمه تخصصی مقالات خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.