توضیحات
عنوان: کارآفرینی
- چکیده
- معرفی
- نظریه و فرضیه
- نتایج
- بحث
- نتیجه گیری
- محدودیت ها و تحقیقات آینده
چکیده
این مطالعه به بررسی تأثیر منابع کارآفرینی بر سرعت موفقیت کارآفرینی و تلاش برای یافتن اینکه آیا کارآفرینی رابطه را تعدیل می کند، بررسی می کند. بر این اساس، این مطالعه اعتبار این فرضیه را با استفاده از مدل رگرسیون Cox بر اساس نتایج تحلیلی تجربی 374 شرکت کوچک و متوسط چین، برای کارآفرینان با کارآفرینی قوی تر، تأثیر بودجه متعلق به آنها بر سرعت موفقیت کارآفرینی بیشتر از افرادی است که بدون کارآفرینی هستند. علاوه بر این، برای کارآفرینان با کارآفرینی قوی تر، تاثیر روابط شبکه بر سرعت موفقیت کارآفرینی برتر از افرادی است که بدون کارآفرینی هستند.
معرفی
کارآفرینی مجموعه ای از رفتارهایی است که باعث تخصیص مجدد منابع اقتصادی به منظور ایجاد ارزش اقتصادی می شود. مطالعات قبلی در مورد فعالیت های کارآفرینی نشان داده اند که سه رویه به این فعالیت اشاره دارد: کشف فرصت ها، ادغام منابع و ایجاد ارزش اقتصادی. ادبیات گذشته نشان داده است که کارآفرینی مثبت بر موفقیت کارآفرینی تاثیر می گذارد.
نظریه و فرضیه
ادبیات گذشته در مورد کارآفرینی استراتژیک، مبنای نظری یکسانی را نداشتند، و اظهارات گوناگونی از سوی متخصصان مختلف ساخته شده است. با توجه به بررسی عوامل موفقیت موفقیت در کارآفرینی، محققان زمینه های مختلف دارای تمرکز و نگرانی های متفاوت هستند. به عنوان مثال، دیدگاه رفتار روانشناختی و سازمانی تلاش می کند تا صفات شخصیتی را که منجر به موفقیت کارآفرینی می شود، پیدا کند.
بودجه متعلق
در میان ادبیات مربوط به فعالیت کارآفرینی، بسیاری از محققان پیشنهاد کرده اند که منابع مالی برای بقای شرکت های جدید حیاتی هستند. بهترین منابع سرمایه مورد نیاز سرمایه گذاران، سرمایه ای است که کارآفرینان آن را می توان به راحتی با کمترین خطر مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این، برای سرمایه گذاران بالقوه، تهیه و استفاده از صندوق های بیشتر متعلق به این معنی است که کارآفرینان قصد دارند با استفاده از سرمایه خود، نشان دهندۀ اطمینان و تضمین کارآفرینی است. این معنی، نمادین و معنی دار است. سرمایه گذاران با تمایل کارآفرینان به تصویب ریسک مالی شخصی بیشتر متقاعد شده و احتمال بیشتری برای حمایت از تلاش دارند. در هنگام راه اندازی، مقدار سرمایه گذاری بر تصمیم گیری سرمایه گذاری کارآفرینان تاثیر می گذارد. پس از همه، منابع مالی کافی یکی از منابع برای شرکت برای به دست آوردن مزایای رقابتی است.
فرضیه 1 هنگامی که کارآفرینان دارایی های کافی دارند، موفقیت کارآفرینی سریع تر خواهد بود.
سرمایه انسانی
دانش یک منبع مهم استراتژیک در سازمانهاست و مدیریت دانش شرط لازم برای موفقیت سازمانی است. پیشنهاد می کند که دانش در سازمان ها، یک پایگاه تولیدی و یک عامل تولید است. دانش در سرمایه انسانی قرار دارد و سرمایه انسانی شامل دانش، آموزش، تجربه کاری گذشته و دانش مرتبط با کار است. بر طبق سرمایه انسانی استراتژیهای خود را سازماندهی می کند و رقابت سازمانی را افزایش خواهد داد و در نتیجه موفقیت سازمانی را به دنبال خواهد داشت. ادبیات سازمانی بر نقش های شخصی و سرمایه انسانی حرفه ای به عنوان عامل تعیین کننده و مزیت رقابتی شایستگی های شرکت ها تأکید می کند.
توجه:
- برای دانلود فایل پاورپوینت لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
سفارش پاورپوینت دلخواه
به منظور سفارش پاورپوینت با جزئیات دلخواه خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.