توضیحات
عنوان فارسی: شبکه های اجتماعی به عنوان پاسخی روی تغییر محیط تجاری و کاربرد آن در ارتباطات مدیریتی
عنوان انگلیسی:
SOCIAL NETWORKS AS A RESPONSE ON CHANGING BUSINESS ENVIRONMENT AND THEIR APPLICATION ON MANAGERIAL COMMUNICATION
مقدمه:
شبکه ها انتقال دانش را ساده تر میکنند. و به یک فعالیت سیستماتیک و پیوسته بین 2 یا چند فرد متصل به گروه به منظور بدست آوردن اهداف مشترک اطلاق میشود. شبکه ها چندین مزیت دارند ، اثرات گروه از مجموع اثرات افراد تنها بیشتر است، گروهها میتوانند به اهداف پیچیده تر و دور از دسترسی نسبت به پروژه های فردی برسند و توسعه تکنولوژی اطلاعات علی رغم مکان و تعداد افراد مشترک (شبکه مجازی) به شبکه کردن افراد اجازه میدهد. ساختمانهایی که به ایجاد شبکه های موثر موفق شده اند ،مزیت استفاده از دانش جدید را دارند در نتیجه موفق تر از سازمانهایی که از این نوع شبکه ها استفاده نمیکنند ، هستند.
امروزه شبکه های اجتماعی بخشی از اکثر توابع مدیریت دانش به شمار میروند.مدیران یاد گرفته اند که چگونه شبکه های اجتماعی موفق بسازند و چطور این نوع جدید از ابزار اطلاعات را در جهت رسیدن به اهداف سازمانی مدیریت کنند. مقاله درباره احتمال استفاده از پترن شبکه های اجتماعی در کمک به مدیران دانش برای بهبود ارتباطات در بین کارکنان و اشتراک دانش در تمام داخل سازمانی ،بحث میکند.
کلمات کلیدی: شبکه های اجتماعی، سیستم مدیریت دانش (KMS)، تغییر محیط کسب و کار
معرفی
توسعه های سریع در تکنولوژی ارتباط اطلاعات در طول دو دهه اخیر ،شیوه انجام تجارت را تغییر داد. افرادی که در داخل توسعه جامعه قرار دارند نمیتوانند بدون تعامل با دیگران در محیط اجتماعی آنها زندگی کنند. امروزه ،سازمان ها شامل تعداد زیادی از افراد متعامل است.گره های شبکه فرصت هایی را برای افراد ایجاد میکنند که به صورت سریع تر و بیشتری ارتباط برقرار کنند.
این برآورد ،امکانات محیطی را در زمینه ارتباطات را استخراج خواهد کرد و نقش های اصلی روابط اجتماعی را پیاده سازی خواهد کرد. توجه ما بر روی امکان اتصال پیاده سازی ها و روابطی در شبکه های اجتماعی وجود دارد بر روی لینک های رسمی موجود در داخل کمپانی است. در این مقاله ما تلاش کرده ایم که به علت تغغیرات موجود در زمینه تکنولوژی و تغییر در روش رفتاری افراد ، دیدگاه جدیدی را روی ارتباط بین افراد کمپانی مطرح کنیم .
ایده اصلی کمک به مدیران است البته نه فقط آنها بلکه تمام کارمندان کمپانی در تمام سطوح سازمانی ،برای بهبود فرآیند ارتباطات دو سویه.
مقاله به این صورت تنظیم شده است. اولین بخش بعد از معرفی به بازبینی تئوری های معاصر در زمینه ارتباطی ،شبکه های اجتماعی ،دلایل ایجاد آنها و تئوری های موجود پرداخته است.
بخش دوم بعضی از مسایل اصلی موجود در شبکه های اجتماعی را با تکیه بر اهمیت پیاده سازی آنها در هر سازمان ،را توضیح میدهد .و یک آنالیز عمیق تر از شبکه های اجتماعی و مزیت های تولید شده توسط گروه آنها و کمپانی هایی که آنها را اعمال میکنند ، را میدهد .
بخش سوم درباره تحکیم اصول اصلی بحث میکند و یافته هایی راجع به شبکه های رسمی و غیر رسمی و اثر آنها روی طراحی سازمانی را مطرح میکند.
متغیر های ارتباط خطی در بخش 4 تعیین خواهند شد و در نهایت برخی از مفاهیم بدست آمذه از دیدگاههای تئوری مطرح میشود.
توجه:
- برای دانلود فایل word کامل ترجمه از گزینه افزودن به سبد خرید بالا استفاده فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.