توضیحات
عنوان فارسی: رهبری تغییر شکلی و خلاقیت دنبال کننده :
نقش تعدیل کننده و تعیین رابطه پیرو نقش تعدیل کننده انتظارات خلاقیت رهبر
عنوان انگلیسی:
Transformational leadership and follower creativity: The mediating role of follower relational identification and the moderating role of leader creativity expectations
چکیده
ما هویت ارتباطی دنبال کننده رهبر را به عنوان یک واسطه و درک دنبال کننده از انتظارات خلاقیت رهبر را به عنوان یک میانجی در رابطه بین رهبری تغییر شکلی و خلاقیت دنبال کننده در نظر می گیریم . ما با استفاده از یک نمونه 420 رهبر – پیرو از شرکت انرژی در چین دریافتیم که تعیین رابطه دنبال کننده با رهبر واسطه رابطه خلاقیتی رهبر – دنبال کننده تغییر شکلی است و این رابطه واسطه در متغیر میانجی درک پیرو و انتظارات خلاقیت رهبری برای مسیر شنا سایی رابطه ای دنبال کنند به خلاقیت شرطی است . این نتایج با تعیین اینکه چرا رهبری تغییر شکلی با خلاقیت دنبال کنند .ارتباط دارد و از طریق شنا سایی رابطه ای ) و زمانی که انتظارات خلاقیتی بالا خواننده ایجاد می شود . در این مقاله سهیم است .
مقدمه
در این تحقیق رابطه تعیین شکلی با ظهور خلاقیت پیرو در سازمانها ارتباط دارد . رهبری تغییر شکلی به اقدامات فرمند ، دیداری و انگیزشی تا ثیر گذار بر پیروان جهت گسترده سازی اهداف و بر آورده انتظارات خاص در نقش های کاری رسمی و توصیفات شغلی اطلاق می شود . این پیروان یا دنبال کنندگان در زمان ایجاد عقاید با القوه مفید و جدید برای محصولات ،خدمات ،مراحل یا فرآیندها خلاقیت ایجاد می کنند . چنین عقایدی مواد خاص را برای توسعه و اجرا تهیه می کند که در آن کارمندان گروههای کاری یا کل سازمان با مشکلات ،فرمتها و رویدادهای غیر معمول سازگاری دارند .
(گر چه رهبری تغییر شکلی ارتباطی مثبت با خلاقیت پیرویا دنبال کننده دارد . اما در بررسی های قبلی ،نتایج و یا مقام های فرا تحلیلی نشان دادند که تغییر زیادی در رابطه بین رهبری تغییر شکلی و خلاقیت وجود دارد .
اما با آگاهی محقیقین آگاهی از این یافته ها در مورد رابطه ساده شده خلاقیت رهبر – پیرو برای در نظر گرفتن مکا نیزمهای تو صیفی (از طریق واسطه ها و تحت شرایط محدوده ای (در حضور کدام و اسطه ها ) سوال می پرسند که ممکن است دنبال کنندگان را تشویق به دخالت در دوره های خلاقانه عمل کنند . هدف بررسی اخیر اشاره به مسائل نا مشخص است .
در این تحقیق از دیدگاه انگیزه درونی برای مشخص سازی این مسئله استفاده می شود که چرا رهبری باعث ایجاد خلاقیت دنبال کننده می شود . شین وژو (2003) انگیزه کاری داخلی را به عنوان واسطه خلاقیت رهبری – دنبال کننده پیرو ) پیشنهاد داد . و گونک (2009) خود کارایی خلاقیتی را به عنوان مکا نیزم مراحله تو صیفی تعیین کرد . ووی عنوان کرد که عقاید کارایی باعث ارتقای درک خود رقابتی می شود که کارمندان را برای دخیل بودن در دوره های خلاقانه عمل تشویق می کند . این تحقیق اخیرا دیدگاه انگیزه ای داخلی برای مشخص دلیل اینکه چرا رهبری تغییر شکلی ،خلاقیت پیرو را ایجاد می کند ،رامهیا سازد . شین وژو خود کارایی خلاقیتی را به عنوان مکا نیزم مداخله تو صیفی عنوان کردند . باورهای کا آمد باعث افزایش خلاقیت می شوند .
از طریق چنین شنا سایی رابطه ای که مفهوم جدیدی است ، این تحقیق چگونگی شنا سایی تا ثیرات رهبری بر پیروان را در عملکرد بررسی می کند . در این تحقیق برای افزایش آگاهی از فرآیند واسطه ای ،شنا سایی رابطه پیرو با رهبر به عنوان مکا نیزم روانشانسی از طریق رهبری تحول گراارزیابی شد . اسلاس و آشفورت چار چوب تئوری را سا ختند که دیدگاه ارتباطی در مورد نقش های رهبری در سازمانها و جریان شنا سایی رابطه ای از روابط نقش آمده که باعث ایجاد احساس ،تفکر و عمل فردی در بازار می شود . ما از این تئوری در شنا سایی رابطه ای استفاده می کنیم که عقیده دارند رهبری تحول گر بر خلاقیت پیرو تاثیر گذار است . اما حوزه ای که در آن شنا سایی رابطه ای با رهبر باعث افزایش خلاقیت می شود . که به انتظارات خلاقیت بستگی دارد . به این دلیل که خلاقیت ممکن نیسب برای پیروان یک شغل معمولی باشد ،رهبران انتظارات خلاقیتی متغیری برای پیروانشان دارند . سپس حوزه ای که در آن رهبری تحول گرا باعث افزایش درگیری خلاقیت می شود . ما پیشنهاد دادیک که این حوزه باید به انتظارات خلاقیت بستگی داشته باشد . شناسایی پیرو با رهبر باعث تشویق خلاقیت می شود و آنها می دانند که انتظارات خلاقیت ویژگی اصلی رابطه نقش بلا شکل می دهند .
توجه:
- برای دانلود فایل word کامل ترجمه لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.