توضیحات
تحقیق نقد و بررسی سایت آمازون و مقایسه آن با دیجی کالا
آمازون در سال 1994 تاسیس شد و در سیاتل مستقر است. موسس آن جف بروس بوده است و حدود 16سال است که جزء 500 شرکت برتر فورچون بوده و تعداد کارمندان آن 341400 نفر است.
براساس تحلیل سایت فورچون، آمازون دومین کمپانی معتبر دنیا در زمینه خدمات اینترنت و خرده فروشی بوده و در بین تمام کمپانی های دنیا در همه رشته ها رتبه 44 را دراختیار دارد.
در سال2017، درآمد آمازون 135987 میلیون دلار بوده که نسبت به سال قبل 27% افزایش یافته است. سود خالص آن 2371 میلیون دلار و دارایی های شرکت 83402 میلیون دلار و ارزش کل شرکت 423031 میلیون دلار ارزش گذاری شده است.
این فروشگاه همه استراتژی های خود را در ادامه فعالیت های سال 2016 قرار داده است: در این سال آمازون برنامه هواپیماهای بدون سرنشین (از طریق برنامه Prime Air) را شروع کرده بود که از طریق هواپیماهای بدون سرنشین، خریدهای مشتریان را در سریع ترین زمان می رساند. این برنامه خلاق، بر فروش و سود شرکت تاثیر زیادی گذاشت.
هوش مصنوعی (از طریق دستیار محبوب الکسا)، فروشگاه های راحتی (از طریق صندوق زنجیره ای آمازون)، برنامه های دیگری است که در سال 2016 شروع شده اند و در حال حاضر ادامه دارند.
…
تحقیق نقد و بررسی سایت آمازون و مقایسه آن با دیجی کالا
- 1- معرفی آمازون.. 4
- 1-1 معرفی خدمات سایت… 4
- 2- رقیب ایرانی آمازون.. 9
- 2-1 خدمات دیجی کالا. 9
- 2-2 دلایل رقیب بودن دیجی کالا برای سایت آمازون.. 10
- 3- مقایسه دیجی کالا و آمازون.. 10
- 3-1 نقاط قوت… 11
- 3-2 نقاط ضعف… 12
- 4- نقاط قوت دیجی کالا نسبت به آمازون.. 13
- 5- زیرمجموعه های دیجی کالا. 14
- 6- رقیب آمازون در سطح جهان.. 16
- 7- تفاوت های آمازون و ای بی.. 17
- 8- مهمترین فناوری های پیشرفته آمازون و ای بی.. 18
توجه:
تحقیق نقد و بررسی سایت آمازون شامل یک فایل ورد 20 صفحه ای می باشد.
لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش تحقیق مرتبط با رشته تخصصی خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش تحقیق
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.