توضیحات
پاورپوینت معرفی واحد بازاریابی صنعتی در سازمان و شرکت ها
مقدمه:
در این پاورپوینت آماده، بازاريابي در ارتباط با فرآيند مبادله ميان خريداران و فروشندگان است و تلاشي است كه عرضه را با تقاضا مطابقت مي دهد. موضوع اين مبادله ممكن است كالاها، خدمات، تكنولوژي ها، سيستم هاي تجاري، افراد، اطلاعات، مفاهيم و يا انديشه ها باشد. با وجود اين كه مفاهيم اصلي بازاريابي مصرفي در بازاريابي صنعتي نيز قابل اجرا است، اما تركيب بازار صنعتي كاملاً متفاوت است و نيروهايي وجود دارند كه بر روي تقاضاي صنعتي تأثير دارند. مديران بازارايابي صنعتي بايد به طور متفاوت به بازارهاي در حال تغيير واكنش نشان دهند و محصولات را براي برآورده ساختن آن تغييرات توسعه دهند و آن ها را براي مشتريان خبره و ماهر به طور كاملاً متفاوتي عرضه كنند. بازاريابي صنعتي مي تواند به عنوان عملكرد فعاليتهاي تجاري تعريف شود كه فرآيند مبادله بين توليدكنندگان و مشتريان سازماني را تسهيل مي نمايد. ماهيت بازاريابي صنعتي ايجاد ارزش براي مشتريان با كالاها و خدماتي است كه اهداف و نيازهاي سازماني را بيان مي كند. مبحث بازاريابي صنعتي در مواردي كه دو طرف فرآيند مبادله سازمان ها هستند، به ميان مي آيد كه به آن بازاريابي تجاري يا بازاريابي سازماني نيز مي گويند.
به عبارت ديگر بازاريابي صنعتي شامل تمام فعاليت هاي مورد بحث بازاريابي محصولات و خدمات براي سازمان هايي است كه از كالاها و خدمات در توليد محصولات يا خدمات مصرفي يا صنعتي و همچنين براي تسهيل عمليات مؤسسات خود استفاده مي كنند.
فهرست مطالب:
- مقدمه
- معرفی شرکت
- نمودار سازمانی
- شرح وظایف
- محصولات صنعتی
- واحد تصمیم گیری سازمانی
- موقعیت های خرید
- تعیین استراتژی خرید
- نحوه انتخاب تأمین کنندگان
- ……
پاورپوینت معرفی واحد بازاریابی صنعتی در سازمان و شرکت ها توسط کارشناسان گروه ۱.۲.۳ پروژه پیاده سازی گردیده و به تعداد محدودی قابل فروش می باشد.
- فایلهای پروژه به صورت کامل پس از خرید فایل بلافاصله در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.