توضیحات
تحقیق برندگذاری زلاندنو ، کره جنوبی و مصر
- برندگذاری زلاندنو
- برندگذاری کره جنوبی
- برندگذاری مصر
- برندسازی استانی/ ایالتی
- تجدید حیات
برندگذاری زلاندنو
مشابهت هایی بین زلاندنو و اسکاتلند وجود دارد. هر دو کشورهایی نسبتا کوچکند که در همسایگی کشورهای قدرتمند و بزرگی همچون استرالیا و بریتانیا قرار دارند. در قرن نوزدهم مهاجرت هایی از اسکاتلند به زلاندنو رخ داد؛ به طوری که تا سال ۱۸۹۱ یک سوم جمعیت زلاندنو، اسکاتلندی بودند. این برتری اسکاتلندی بودن در زلاندنو الزاما موهبتی نیست. لاج[1] (۲۰۰۲) توضیح می دهد که طی فعالیتش برای تدوین استراتژی برندگذاری ملی برای زلاندنو یک مشکل بزرگ، طبیعت از خودراضی مردم این کشور بود. او این مشکل را ناشی از وجود خوی اسکاتلندی میان مردم می دانست که آنها را از ابراز خویشتن بیزار می ساخت. هر دو کشور زلاندنو و اسکاتلند دچار عدم اعتماد به هویت ملی بودند، اما هردو پتانسیل بسیاری (هرچند مخفی) برای فعالیت در بازارهای تجاری دارند.
روند تعریف برند ملی منجر به اتخاذ استراتژی برای زلاندنو شد. این روند شامل گام هایی می بود. گام اول جمع آوری داده ها و نظرات برای ایجاد فرضیه ای بود که چگونه کشور می تواند به بهترین وجه ممکن قادر به ترغیب دنیا برای خرید فراورده هایش باشد. داده ها و اطلاعات توسط افراد دولتی، اقتصادی و مردم در مورد صادرات، توریسم، سرمایه گذاری و آموزش جمع آوری شد. دیدگاه مردم بریتانیا از زلاندنو منفی بود، اما در میان مصرف کنندگان فرانسوی و آلمانی دیدگاه ها مثبت بود. انجام تحقیق
بریتانیایی ها اعتقاد داشتند که زلاندنو یک برون شهر انگلیسی با خانه های ییلاقی و مردم خواب آلود است، اما فرانسوی ها و آلمانی ها آنجا را س رزمین نوشیدنی عالی، چشم اندازهای رؤیایی و فرهنگ مائوری میشناختند. برای تغییر ذهنیت بریتانیایی ها کارهایی برای معرفی زلاندنو به عنوان مقصدی رؤیایی و سرچشمه تولید، با مناظری شبیه آلب جنوبی، با پرندگان و گل های فوق العاده، آتشفشان های فعال و میوه های مرغوب صورت گرفت. لاج تأکید می کند که مهم ترین عامل در موفقیت استراتژی برندگذاری ملی زلاندنو تشویق و ترغیب مردم این کشور است.
توجه:
برای دانلود فایل کامل ورد لطفا اقدام به خرید نمایید.
لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش تحقیق مرتبط با رشته تخصصی خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش تحقیق
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.