توضیحات
عنوان: ایونت ها و شیوه های تبلیغاتی برترین برند های حوزه روشنایی در جهان
- مقدمه
- مجموعه Hilights
- ایونت ها و شیوه های تبلیغاتی شرکت
- گروه kreon
- ایونت ها و شیوه های تبلیغاتی شرکت
- شرکت Viabizzuno
- ایونت ها و شیوه های تبلیغاتی شرکت
- شرکت DELTA LIGHT
- ایونت ها و شیوه های تبلیغاتی شرکت
- شرکت SYLVANIA LEDVANCE
- ایونت ها و شیوه های تبلیغاتی شرکت
- TRILUX آلمان
- ایونت ها و شیوه های تبلیغاتی شرکت
- شرکت SIMES ایتالیا
- ایونت ها و شیوه های تبلیغاتی شرکت
مقدمه
در عصر امروز تبلیغات دیگر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای محدود نمیشود. اکنون و در دنیای امروز روشهای نوینی برای تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد که نگاهی به این روشهای مدرن در ایجاد دیدی گسترده نسبت به این مقوله میتواند بسیار مفید باشد و ایدههای کارآمدی را در ذهن فعالان این حوزه ایجاد کند.
امروزه تبلیغات و بازاریابی بخشی ضروری از دنیای تجارت را تشکیل میدهد. اگر محصولی خوب یا خدماتی مفید و کارآمد در اختیار داشته باشید، باید از هنر چگونگی فروختن آن نیز برخوردار باشید. البته با این وجود هنوز هم آژانسهایی هستند که برای تبلیغات محصولات خود از روشهای قدیمی و سنتی استفاده میکنند اما از سوی دیگر بازیگران پیشرویی در این بازار وجود دارند که به استفاده از روشهای جدید و مدرن تبلیغات علاقه مند شده اند. آژانسهای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که که استفاده از این روشهای مدرن را در دستور کار تبلیغاتی خود قرار داده اند و از ایدههایی که واقعا جدید و مبتکرانه هستند در تبلیغات خود استفاده می کنند. تبلیغات روزنامهای و آگهیهای تبلیغاتی ورقهای دیگر کارآیی ندارند. اشخاصی که هنوز به تبلیغات روزنامه ای، تلویزیونی یا رادیویی امیدوار هستند و گمان می کنند که این تبلیغات میتواند در فروش محصولات و خدمات آنها مفید بوده و در این امر نقش مثبتی دارد باید در دوره های جدیدی که روشهای جدید و ایدههای جدید تبلیغات را آموزش میدهد شرکت کنند. در این مقاله سعی بر این است که به طور مختصر این روش های تبلیغاتی مدرن به مخاطبان ارائه شده و به آنها شناسانده شود.
تکنیکهای تبلیغاتی متفاوت و متنوعی وجود دارد که اکنون برای تبلیغات محصولات و خدمات مورد استفاده قرار میگیرد. البته در این مقاله برخی از جدیدترین و داغ ترین گرایشهای تبلیغاتی که به شهرت بسیاری در جهان دست پیدا کردهاند به مخاطبان ارائه میشود چرا که همه اکنون به دنبال روشهای انگیزشی جدیدی هستند که بتوانند از آنها استفاده کنند. بسیاری از روش های تبلیغاتی جدید نتیجه ظهور اینترنت و برخی دیگر تنها ایدههایی ناب و اصیل هستند که تبلیغات رسانه ای فعلی را به روش هایی بسیار جذاب و برجسته تبدیل کردهاند. تبلیغات اینترنتی مفهوم گسترده ای است و انواع متفاوتی را در بر میگیرد. برخی از این روش های تبلیغاتی اینترنتی اکنون نیز مورد استفاده قرار می گیرند. تبلیغات ایمیلی یکی از این روش ها است و تبلیغات بنری، تبلیغات پیکسلی ، تبلیغات وبلاگی ، تبلیغات کلیدواژه ای و در نهایت تبلیغات موقعیتی نیز نوع دیگری از تبلیغات اینترنتی هستند.
موضوع افزایش فروش و وفاداری مشتریان برای شرکت هایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش را در بازار دارند، بعنوان یک چالش استراتژیک مطرح بوده وهزینه های بسیاری را نیز برای درك و شناخت این مفهوم و دستیابی به راهکارهای کاربردی برای تقویت آن صرف م یشود. یکی از قابلیت ها یا شایستگی های لازم در این خصوص استفاده از تبلیغاتی موثر و مفید است.[1]
در این تحقیق قصد داریم ایونت ها و روش های تبلیغات شرکت های مهم در عرصه روشنایی رو بررسی کنیم. برای این منظور، ابتدا به بررسی شرکت ها پرداخته می شود.
در این تحقیق از منابعی مانند بررسی وبسایت ها، صفحات شرکت ها در شبکه های اجتماعی مانند اینستگرام، فیسبوک، توییتر و یوتیوب، بررسی آمار تبلیغات کانال های تلوزیونی و … استفاده شده است. بخاطر اینکه از منابع مورد استفاده بصورت متمرکز استفاده نشده نمی توان به آنها بصورت موردی اشاره کرد، بلکه بصورت کلی می توان منابع ذکر شده در بالا را جزو منابع به حساب آورد.
چندین برند مهم و باسابقه بالا در عرصه لوازم روشنایی وجود دارند که سهم بزرگی از بازار جهانی را دارند از جمله : مجموعه Hilights , Viabizzuno ایتالیا , DELTALIGHT بلژیک , TRILUX آلمان SIMES , ایتالیا , SYLVANIA LEDVANCEآمریکا اقدام نموده است.
مجموعه Hilights
مجموعه Hilights در زمینه تحقیقات و آزمایشات تاریخی روشن از خود را ساخته است. تیم های تحقیق و توسعه گروه، برند را را به جایی که جایگاه امروز آنهاست، هدایت کرده است. همچنین طراحی و اجرای مجموعه ای از پروژه های آوانگارد، راه را برای گروه نه تنها در کسب و کار برجسته کرد، بلکه گروه را به سطح جدید رسانده است.
داستان های زیادی منجر به ایجاد موفقیت Hilights در سال 2002 شد، یک عمل انجام شده، بین افرادی که در مورد زمینه روشنایی و بینندگان برای آینده این رشته مورد علاقه هستند. سبک پروژه های طراحی شده داستان متفاوتی است که نشان می دهد مجموعه Hilights اعتقاد منحصر به فردی به رعایت اصول و استانداردهای محیط زیستی دارند. معمار ایده هایش را در مواد ملموس بیان می کند و سپس از طریق پردازش مواد شیمیایی از طریق مواد شیمیایی عبور می کند. یک اصطلاح جدید که معیارهای معماران را تکمیل می کند.
از نگرانی های مهم مجموعه Hilights، سازگاری با محیط زیست و وفاداری به طراحی و معماری درجه اول است. سرمایه گذاری تیم در علم جدید فناوری نور، راه روشنایی طراحی را برای تبدیل شدن به یک کالای بیشتر لوکس هدایت می کند. در واقع، مجموعه Hilights خود را محدود به آنچه محدودیت ممکن است برآنها تحمیل کند، نمی سازند. برای تیم موفق به رفع چالش و دستیابی به بهترین نتایج با بهترین محصول در دسترس، حتی اگر به معنی سفارشی سازی محصول باشد، ممکن می باشد. سیاستگذاریهای اصولی و درست مجموعه، موفقیت های زیادی نصیب آنها کرده است، بطوریکه امروز یکی از موفق ترین مجموعه ها در گروه شرکتهای خود است.
در مجموعه Hilights طراحی نور هرگز به یک دسته یا محصولات تکراری محدود نشده است؛ زیرا هیچ محدودیت هنری را نمی پذیرفتند و ایده های خود را به هر راهی عملی می ساختند. در مجموعه Hilights، یاد می گیریم چگونه افق های وسیع را در نظر بگیریم و چگونه موانع عملی را کنار بگذاریم. اگرچه این کار به هیچ رده محدود نمی شود، اما به دو صورت تقسیم می شود: طراحی پروژه و نصب و راه اندازی هنر نور.
پروژه های تحت پوشش مجموعه Hilights شامل مناطق مسکونی، مناطق سرگرمی، مغازه های بوتیک، مراکز تجاری، ادارات تجاری، فضاهای مذهبی و برنامه ریزی شهری می باشند.
ایونت ها و شیوه های تبلیغاتی شرکت
مجموعه Hilights برای تبلیغات و بازاریابی محصولات خود، تیم قدرتمندی در اختیار دارد که جدیدترین و پربازده ترین روشها را اجرا می کنند. استفاده از تکنسین های آکادمیک تبلیغات، این امتیاز را به مجموعه Hilights داده که با بیشتین بهره را از تبلیغات ببرند. البته روشهای تبلیغات مجموعه Hilights باید در راستای سیاست ها و اصول مجموعه باشد. به عنوان مثال، به دلیل رعایت کردن استانداردهای محیط زیستی، مجموعه از روشهایی مانند استفاده از تبلیغات چاپی و کاغذی تاحد خیلی زیادی دوری کرده است و فقط به چاپ کارت ویزیت های مخصوص اکتفا کرده است.
یکی از سیاست های مجموعه Hilights که بر روی تبلیغات آنها نیز تاثیر داشته است، حرکت در جهت تولید محصولات حرفه ای برای مهندسان و معماران حرفه ای است. مجموعه اعتقاد دارد که به وسیله یک مشتری معروف می توان معروفیت و محبوبیت کسب کرد، به همین جهت سالانه دست به برگزاری مسابقات طراحی بین مهندسان معمار می زند و به مهندسی که با استفاده از محصولات مجموعه بهترین طراحی را انجام داده باشد، هدایای نفیسی تعلق می گیرد. البته شرایط این مسابقه توسط خانه مهندسان تعیین می گردد و مجموعه Hilights هیچ دخالتی در تعیین برنده یا نفر اول و دوم و سوم ندارد.
برگزاری این ایونت همچنین می تواند منشا ایده هایی برای طراحان مجموعه Hilights باشد و طراحان مجموعه با استفاده از این ایده ها و ایجاد تغییرات در جهت استانداردسازی، محصولاتی جدید و مدرن می سازند.
استفاده از تبلیغات دیجیتالی شامل، تبلیغ در شبکه های اجتماعی با استفاده از تصویر محصولات تولیدی، تبلیغ در وبسایت های دارای رنکینگ برتر جهانی، استفاده از آگهی های تلوزیونی، ارسال ایمیل ها و پیام های تبلیغاتی و گروهی، از مواردی هستند که مجموعه برای تبلیغات محصولات خود از آنها استفاده می کند.
گروه kreon
شعار گروه: زیبایی با اضافه کردن جزئیات بیشتر ایجاد نمی شود، با برداشتن آخرین گام، تصور می شود.
طراحی مجموعه kreon نشان دهنده یک روش تفکر است که هر محصول را به اجزاء ضروری بدون مصالحه کاهش می دهد. روشنایی هدف اصلی است. در چراغ روشنایی، جزئیاتی که می تواند در معماری با خالص ترین شکل بازتاب داده شود و به محیط زیست آن افزوده شود، نیاز به درک عمیق ماهیت ذاتی و اجزای یکپارچه سبک های معماری دارد. این اجزاء می توانند به اشکال اساسی تبدیل شوند، همانطور که کرون در محصولات خود مورد استفاده قرار می دهد. این رویکرد به طراحی مستلزم آن است که جزئیات جسم صرفا تزئینی نیست، بلکه کلیدی برای ماهیت محصول به عنوان یک کل هستند. محصولات کرون، در ساده ترین شکل آنها، منجر به ریزه کاری های عجیب و غریب نمی شوند، بلکه در معماری، اشیاء هستند که بدون در نظر داشتن سبک ارتباط برقرار می کنند. این، همراه با برنامه ریزی دقیق، نشان دهنده معنای واقعی “نورپردازی معماری” است. کرون، خلوص در نور فرصتی برای ایجاد شرایطی که زیبایی معماری را به سطح می دهد ایجاد می کند.
توجه:
برای دانلود فایل کامل ورد لطفا اقدام به خرید نمایید.
لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش تحقیق مرتبط با رشته تخصصی خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش تحقیق
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.