توضیحات
عنوان: فاکتورها و الگوریتم های ارتقای ردهب ندی سایت در موتورهای جستجو
- فصل اول: موتورهای جستجو و صفحات وب
- مقدمه
- موتور جستجو
- تاریخچه جستجو گرها
- علت پیدایش موتورهای جستجو
- موتور جستجو چیست
- معرفی انواع جستجوگرها
- موتورهای جستجوگر مادر (Meta Search Engine) :
- جستجوگر پرداخت به ازای هر کلیک
- جستجوگرهای تخصصی (Specially Search Engine)
- جستجوگر زبان طبیعی
- آينده موتورهاى جستجوگر
- فصل دوم: تقسیم بندی صفحات وب
- مقدمه
- تقسیم بندی صفحات وب بطور مختصر
- روش خلاصه سازي تعديل شده Luhn
- روش تحليل معنايي نهفته (LSA)
- شناسايي مضمون بدنه اصلي توسط تجزيه و تحليل لايهاي
- تقسیم یندی صفحات وب با استفاده از الگوریتم اجتماع مورچه ها
- تقسیم بندی صفحات وب براساس ساختارپوشه ای
- فصل سوم: فاکتورهای رتبهبندی سایت در موتورهای جستجو
- مقدمه
- رفتار موتورهای جستجو
- خزیدن
- جلوگیری از خزش
- اندکسگذاری
- پردازش
- بازیابی:
- هدف از ارتقاء رتبه بندی سایت
- ارتقا و بهینه یابی در موتورهای جستجو
- فاکتورهای تاثیرگذار در رتبه بندی سایت در سال به بعد
- فاکتورها و الگوریتم های ارتقا در SEO
- کلمات کلیدی:
- لینک ها
- ساختار لینکی عظیم به منظور اجتناب از رنکینگ برای کلمات کلیدی
- محتوای بیهمتا
- سایت های وب
- پروفایل های فروم
- شبکه های اجتماعی ( فیس بوک، توییتر و غیره)
- اخبار جراید
- لینک های GOV و EDU
- کامت دربلاگ
- ویدئو، تصاویر و پاورپوینت ها
- سایت های ویکی
- پست های (پیام) مهمان
- ارسال مقاله
- لینک های برگشتی از رنکینگ های بالا
- دامنه با سال یا کلمه کلیدی در آن
- لینک ها را از تراشنده ها و دزدان محتوا بازگیرید
- متن های Anchor
- بهینه سازی در صفحه
- از FFA دوری کنید
- تبلیغات در موتورهای جستجو
- معرفی به موتورهای جستجو و فهرست ها
- نکات مهم در افزایش رتبه سایت از منظرهای متفاوت
- نتیجه گیری
- مراجع
چکیده
مجموع اطلاعات در دسترس روی وب بسیار زیاد میباشد و هر ساله شاهد روند رو به رشد تصاعدی در مقدار اطلاعات روی صفحات وب میباشیم. در حقیقت، وب یک انبار بزرگ اطلاعات است و با یک بررسی اجمالی در میابیم که شمارش صفحات قابل دسترس در وب در حدود یک میلیارد صفحه میباشد و چیزی در حدود یک و نیم میلیون صفحه نیز به طور روزانه اضافه میشوند.
هدف بنیادی هر وب سایتی این است که از نظر اقتصادی موفق ب.ده و بیشترین تعداد بازدید کننده را به خود جلب کند. امروزه برای هر شرکتی یک معرف آنلاین تجاری، خدماتی، ورزشی تاثیرگذار بسیار مهم است که سایت با بازدید بالا داشته باشد. یک تجارت جدا از کوچکی یا بزرگی آن همواره در پیشناخت راههای جدید برای افزایش سوددهی و همچنین باقی ماندن در دور رقابت است. بهینه سازی موتور جستجو تبدیل به یک ابزار مهم برای ارتقای تجارتهای کوچک شده است. بررسی اخیر نشان میدهد که اینترنت به عنوان ابزاری برای انتقال اطلاعات، جایگزین روش سنتی تبلیغات رسانهای شده و همچنین تجارت الکترونیک نیز به عنوان ابزار برای فروش، جایگزین خرده فروشها در خیابانها گردیده است.
در این تحقیق با توجه به اهمیت و جایگاه موتورهای جستجو در آدرس دهی کاربران اینترنت به سمت سایت، الگوریتمها و روندهای ظهور در بهترین حالت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو مورد بررسی قرار گرفته خواهد شد. تمرکز اصلی بهینه سازی اساسی موتورهای جستجو بر روی بالابردن امکان دیده شدن در بخش جستجوگر از قبیل گوگل و یاهو میباشد. این کار، علی رغم وقتگیر بودن و نیاز به دسترسی مداوم، مهمترین ابزار برای بالا بردن ترافیک سایت است. در این تحقیق روشها و الگوریتمهای مناسب در جهت افزایش بازدید از سایت از طریق مطالعه فاکتورها و الگوریتمهای ارتقاء رتبهبندی سایت مورد بررسی قرار گرفت. مطالب بیان شده اشاره به فاکتورهای اساسی برای دیده شدن در نتایج موتورهای جستجو از قبیل کلمات کلیدی سایت، اهمیت محتوا، تاثیر شبکههای اجتماعی و غیره دارد. همچنین نتایج بدست آمده نشان داد استفاده از مفهوم بهین هسازی موتورهای جستجو برای افزایش رتبهبندی سایت به موارد متعددی نیازمند است. همچنین ارزیابی های بدست آمده از اهمیت بالای شناخت نحوه کارکرد موتورهای جستجو به منظور افزایش تعداد بازدیدهای سایت حکایت دارد.
کلمات کلیدی:
موتور جستجو، بهینه سازی موتورهای جستجو، رتبه بندی سایت، گوگل، اینترنت
مقدمه
پژوهش حاصل به منظور بررسی الگوریتم و فاکتورهای متفاوت تاثیرگذار بر ردهبندی و جستجوی سایتهای اینترنتی در موتورهای جستجوی متفاوت تهیه و آماده گردیده است. در این تحقیق ابتدا به مفاهیم مربوط به موتورهای جستجو، تعریف خزنده، مفهوم بهینهسازی موتورهای جستجو پرداخته شد. سپس فاکتورها و الگوریتمهای تاثیرگذار در افزایش رتبهبندی سایت مورد بررسی قرار گرفت.
موتور جستجو
از اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی نخستین موتورهای جستجو اقدام به فهرست کردن وب اولیه اقدام کردند. موتور جستجو یا پیمایشگر به طور عمومی به برنامهای گفته میشود که کلمات کلیدی را در یک سند یا بانک اطلاعاتی جستجو میکند. در اینترنت به برنامه ای گفته میشود که کلمات کلیدی موجود در فایلها و سندهای وب جهانی ، گروه های خبری، منوهای گوفر و آرشیوهای FTP را جستجو میکند و به کاربران در جستجوی اطلاعات مورد نظر در میان انبوه اطلاعات موجود در شبکه کمک میکند. مانند سایتهایExcite .Google ,Yahoo ,MSN در موتور جستجو شما یک واژه ی کلیدی را وارد کرده و برنامهی جستجو در بانک اطلاعاتی خود به جستجو پرداخته و سایتهای مرتبط با موضوع شما را نمایش خواهند داد. البته امروزه بیشتر موتورهای جستجو دارای اطلاعات طبقهبندی شده مانند دایرکتوریها میباشند و همچنین اکثر دایرکتوریها قابلیت جستجو مانند موتورهای جستجو را دارند. اما به منظور درک بهتر از فاکتورهای تاثیرگذار در رتبهبندی سایتهای اینترنتی به وسیله موتورهای جستجو باید دید این موتورها چگونه جستجو میکنند.
توجه:
- برای دانلود فایل کامل ورد لطفا اقدام به خرید نمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.