توضیحات
عنوان:نقد مقاله بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخ های مصرف کنندگان
- عنوان
عنوان مقاله در واقع هویت مقاله و هدف را به نمایش می گذارد، بنابراین می بایست روشن، گویا، جامع و تا حد امکان مختصر باشد. با توجه به توضیحات داده شده عنوان مقالۀ مورد بحث از لحاظ مواردی که ذکر شد، در حد مطلوب می باشد اما اگر نویسنده به جای عنوان خارجی برند از واژۀ فارسی آن استفاده می کرد، مناسب تر می بود (به عنوان مثال؛ نام و نشان تجاری). عنوان این مقاله در واقع منعکس کننده ی محتوای این مقاله است ضمن اینکه دربردارندۀ کلید واژه های اصلی این پژوهش یعنی؛ ارزش ویژۀ برند و ابعاد آن، و پاسخ های مصرف کنندگان می باشد، که این امر بازیابی این مقاله را ممکن می سازد و نکته مهم تر اینکه این عنوان، هدف پژوهش را که همان بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخ های مصرف کنندگان است را نیز مشخص می نماید.
- چکیده
چکیده می بایست دربردارندۀ مهم ترین موارد مطرح شده در متن باشد تا به خواننده در تصمیم گیری جهت مطالعه ی متن اصلی یا عدم مطالعه کمک نماید. چکیده ی مقاله ی مورد بررسی نیز با توجه به معیارهای ذکر شده در سطح مطلوبی، قرار دارد. متن چکیده با وجود کوتاهی و اختصار، تصویر روشنی از کل محتوای مقاله را در اختیار ما می گذارد. این چکیده بیشتر به روش شناسی و نوع تجزیه و تحلیل به کار رفته در مقاله، تأکید دارد و در مورد تعداد نمونه و ابزارهای بکار رفته در جهت تجزیه و تحلیل، توضیحات کاملی را ارائه می دهد و نتیجه ی به دست آمده را نیز بیان می دارد. به طور کلی می توان گفت؛ چکیده از انسجام و یکدستی خوبی برخوردار است.
- واژه های کلیدی
انتخاب واژه های کلیدی مناسب در مقاله، احتمال بازیابی بیشتر مقاله را توسط دیگران در آینده افزایش می دهد. در مجموع کلید واژه ها می بایست با موضوع اصلی مقاله، تناسب کافی داشته باشد. واژه های کلیدی مقالۀ حاضر شامل ارزش ویژۀ برند و ابعاد آن، و پاسخ های مصرف کنندگان می باشد. کلید واژه های انتخاب شده ارتباط موضوعی لازم را با محتوای مقاله دارند اما به نظر می رسد اگر نویسنده ابعاد ارزش ویژۀ برند و یا مواردی از جزئیات ابعاد پاسخ های مصرف کنندگان را نیز ذکر می کردند، مناسب تر می بود.
- مقدمه
کارکرد مقدمه، آماده ساختن ذهن مخاطب جهت ورود به بحث اصلی، می باشد. مقدمه، با تبیین اهمیت موضوع مقاله، خواننده را جذب کرده و او را به مطالعه، علاقه مند می سازد. در ابتدای مقدمۀ مقالۀ حاضر، به بررسی ارزش ویژۀ برند و اهمیت این عنصر، پرداخته می شود. در واقع محقق صرفاً به همین عامل در پژوهش تکیه نموده و با استفاده از همین متغیر، توانسته است گریزی به پاسخ های رفتاری مصرف کنندگان نیز بزند که از نکات منفی این بخش می توان به عدم توضیحات کافی در این خصوص اشاره نمود و همچنین در جهت تبیین پیشینه و سابقۀ موضوع مقاله، استناد زیادی نیز، داده نشده است. در واقع در این بخش، به هیچکدام از پژوهش هایی که این عوامل را مورد بررسی قرار داده باشند، اشاره نشده است.
- چارچوب نظری و پیشینۀ تحقیق
در این بخش آنگونه که مشاهده می شود، محقق به خوبی تمامی متغیرها را مورد بررسی و تعریف قرار داده و از مبانی نظری به کار رفته در پژوهش های مرتبط با این عوامل نیز سخن به میان آورده است. از نکات منفی در این بخش می توان به این موارد اشاره کرد که؛ بهتر می بود محقق از مبانی نظری تحقیقات به روزتری استفاده می نمود و همچنین نتایج حاصل از سایر پیشینه ها را نیز مد نظر قرار داده و عنوان می کرد.
توجه:
برای دانلود فایل کامل ورد لطفا اقدام به خرید نمایید.
لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش تحقیق مرتبط با رشته تخصصی خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش تحقیق
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.