توضیحات
عنوان: گردشگری مجازی در ایران و جهان و تجارت الکترونیک
- چکیده
- صنعت گردشگری
- گردشگری مجازی
- اهمیت گردشگری الکترونیکی
- مزایای گردشگری الكترونیكی
- معایب گردشگری الكترونیكی
- گردشگری مجازی در ایران
- وضعیت گردشگری الکترونیکی در ایران
- اطلاع رسانی و ارائه اطلاعات
- ارائه خدمات
- نقش اینترنت در جذب گردشگر به ایران
- مجهز نشدن به شبكه اینترنت چه پیامدی دارد؟
- بازاریابی از طریق اینترنت چه فوایدی دارد؟
- مقایسه وضعیت گردشگری الکترونیکی ایران و جهان
- مشکلات گردشگری الکترونیکی در ایران
- راهکارهای توسعه گردشگری الکترونیکی
- نتیجه گیری
- منابع
صنعت گردشگری
امروزه صنعت گردشگری به یکی از شکوفاترین صنایع جهانی تبدیل شده است. آمارها رشد سریع و توسعه پویای گردشـگری جهانی را نشان می دهد. تعداد گردشگران در سال 2006 بیش از 750 میلیون نفر بوده اسـت. بـر اسـاس پـیش بینـی هـای سازمان جهانگردی، تـا سـال 2020 تعـداد جهـانگردان بـه 1600 میلیـون نفـر بـالغ خواهـد شـد و ایـن صـنعت نـرخ رشـد متوسط1/4درصد را تجربه خواهد کرد. رشد گردشگری جهانی از ژانویه تـا آوریـل 2007 بـا 6 درصـد رشـد بـه 252 میلیـون گردشگر یعنی 15 میلیون نفر بیشتر از مدت مشابه در سال 2006 رسیده است.
از طرفی نفوذ و گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات جهان پهناور ما را به صورت “دهکده جهانی” درآورده است. دهکـده ای که زندگی در آن و خلق موقعیت ها و فرصت های جدید، نیازمند آگاهی و همراهی با این مـوج فنـاوری هـای نـوین اسـت و بدیهی است که اندکی سهل انگاری، فرصت ها را به دیگران خواهد سپرد.
2-گردشگری مجازی انجام تحقیق
یکی از مهمترین کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، صنعت گردشـگری اسـت و بـه دلیـل نقـش و اهمیتـی کـه صـنعت گردشگری خارجی می تواند در ابعاد مختلف از جمله ایجاد درآمدهای ارزی و افزایش تولید ناخالص داخلی، منبع در آمد برای دولت، منبع ایجاد اشتغال و بهبود خدمات اجتماعی داشته باشد، بنابراین برای ورود به بازار رقـابتی جهـان مجبـور بـه تجهیـز امکانات و بهره برداری از تکنولوژیهای نوین در قالب ” گردشگری الکترونیکی” می باشیم.
توجه:
برای دانلود فایل کامل ورد لطفا اقدام به خرید نمایید.
لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش تحقیق مرتبط با رشته تخصصی خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش تحقیق
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.