توضیحات
عنوان: مدیریت برند
- شرح SWOT شرکت جهت برندینگ و بازاریابی
- طرح POSITIONING برند بر مبنای مدل STP
- پیشنهاد طرح لوگو و نماد محصول ، نام محصول ، شعار و طنین محصول ، ظاهر و بسته یندی (همه با ذکر دلیل)
- طرح استراتژیک خود برای ایجاد تمایز در محصول جهت برند سازی
- باتوجه به طرح POSITIONING برند، استراتژی قیمت گذاری خود را ذکر نمایید.
- باتوجه به طرح POSITIONING برند، استراتژی تبلیغات خود را ذکر نمایید.
- باتوجه به طرح POSITIONING برند، استراتژی محل های توزیع محصول را ذکر نمایید.
- باتوجه به طرح POSITIONING برند، استراتژی انتخاب مشتریان هدف را ذکر نمایید.
- باتوجه به طرح POSITIONING برند، استراتژی طرح کیفی و مزایای محصول را ذکر نمایید.
شرح SWOT شرکت جهت برندینگ و بازاریابی
قوت ها |
رویکرد کارآفرینی و قدرت سرمایه گذاری |
جریان نقدی بسیار کوتاه مدت از کسب و کارهای اصلی تبدیل شده است |
دانش تولید، تجربه و زیرساخت های مدرن در صنایع مختلف، |
شبکه توزیع از جمله زیرساخت ها، امکانات و مکانیک حرفه ای و تکنسین کامیون ها در سراسر کشور، به عنوان در دسترس بودن استراتژی ما در حمایت از گروه SAIPA، از جمله زنجیره تامین، شبکه فروش و فروش پس از فروش، |
سالن تولید مدرن با ظرفیت 120،000 ظرف UPY، |
نام تجاری و بازاریابی |
محل کارخانه خوب با دسترسی به بزرگراه اصلی شمال غربی |
وجود شرکت لیزینگ در برگزاری و همکاری با دیگر سازمان های ارائه دهنده اجاره، |
فرصتها |
فسخ تحریم های سازمان ملل متحد و آمریکا بر اساس مذاکرات هسته ای ایران و پیش بینی GDP (PPP) برای بهبود سرانه |
نفوذ کم خودرو در بین مردم و رشد سریع تولید خودرو با توجه به جمعیت فعال و شهری |
اراده جدی دولت برای بازیافت اتومبیل های قدیمی از آگوست 2014 |
امکان صادرات به کشورهای منطقه. |
تهدیدها |
سرمایه گذاری و ورود رقبای بین المللی پس از پایان تحریم ها که موجب رقابت بیشتر بازار می شود |
نرخ ارز نامناسب در سالهای گذشته |
مفهوم نام تجاری چینی در بازار ایران و گرفتاریهای ناشی از محصولات چینی برای تولدکنندگان ایرانی |
SWOT
|
نقاط قوت – Strenghts |
ü رویکرد کارآفرینی و قدرت سرمایه گذاری ü جریان نقدی بسیار کوتاه مدت از کسب و کارهای اصلی تبدیل شده است ü دانش تولید، تجربه و زیرساخت های مدرن در صنایع مختلف، ü شبکه توزیع از جمله زیرساخت ها، امکانات و مکانیک حرفه ای و تکنسین کامیون ها در سراسر کشور، به عنوان در دسترس بودن استراتژی ما در حمایت از گروه SAIPA، از جمله زنجیره تامین، شبکه فروش و فروش پس از فروش، ü سالن تولید مدرن با ظرفیت 000/120 ظرف UPY، ü نام تجاری و بازاریابی ü محل کارخانه خوب با دسترسی به بزرگراه اصلی شمال غربی ü وجود شرکت لیزینگ در برگزاری و همکاری با دیگر سازمان های ارائه دهنده اجاره، |
|
فرصت ها – Opportunities |
استراتژی های هدف (so) – استفاده بهینه و سریع از فرصت |
ü فسخ تحریم های سازمان ملل متحد و آمریکا بر اساس مذاکرات هسته ای ایران و پیش بینی GDP (PPP) برای بهبود سرانه ü نفوذ کم خودرو در بین مردم و رشد سریع تولید خودرو با توجه به جمعیت فعال و شهری ü اراده جدی دولت برای بازیافت اتومبیل های قدیمی از آگوست 2014 ü امکان صادرات به کشورهای منطقه. |
v توسعه صادرات v رسیدن به ماکزیمم ظرفیت تولید اسمی v تمرکز بیشتر بر روی بازار مصرف داخلی |
تهدیدها – Threats |
استراتژی های ثبات ( ST ) – ایجاد فرصت |
ü سرمایه گذاری و ورود رقبای بین المللی پس از پایان تحریم ها که موجب رقابت بیشتر بازار می شود ü نرخ ارز نامناسب در سالهای گذشته ü مفهوم نام تجاری چینی در بازار ایران و گرفتاریهای ناشی از محصولات چینی برای تولدکنندگان ایرانی |
v ایجاد شرایط فروش آسان برای خرید همه اقشار v تبلیغات گسترده در سطح داخل و خارج v بررسی عملکرد رقبا داخل و خارج v تولید محصولات متنوع با کیفیت عالی
|
2- طرح POSITIONING برند بر مبنای مدل STP
گام سوم: تحکیم جایگاه محصول (Positioning) با ارایه جذابترین بستهی پیشنهادی ممکن برای گروه هدف.
گام اول: تقسیمبندی بازار فروش (Segmentation) بر حسب انواع مشتری
بخش بندی مشتریان بازار خودرو در این توسط شرکت های خودروساز به سه بخش تقسیم می شوند:
- مشتریان خودروهای ارزان قیمت، که قیمت آنها زیر 30میلیون تومان است. مانند: پراید، پژو405، سمند معمولی، mvm315
- مشتریان خودروهای متوسط که قیمت آنان بین 30 تا 60 میلیون تومان است. مانند: پژوپارس، پژو206، دنا، رانا، ال نود، x33
- مشتریان ماشین های گران قیمت که قیمت آنها بالای 60 میلیون تومان است مانند: سوزوکی ویتارا، مگان، کاپرا …
توجه:
برای دانلود فایل کامل ورد لطفا اقدام به خرید نمایید.
لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش تحقیق مرتبط با رشته تخصصی خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش تحقیق
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.