توضیحات
عنوان: تاثیر شبکه های اجتماعی و اینترنتی شدن در خدمات بهداشتی و سلامتی و درمانی
- مقدمه
- معرفی شبکه های اجتماعی و نقش آنها در جهان امروز
- نقش شبکه های اجتماعی در حوزه بهداشت
- پنج مورد استفاده از شبکه های اجتماعی در حوزه بهداشت و درمان با اطلاعات آماری
- مزایا و معایب شبکه های اجتماعی و اینترنت در حوزه بهداشت و درمان
- نتیجه گیری
مقدمه
رسانه های اجتماعی در زندگی و در امور مختلف از قبیل بیزینس، ارتباط، درمان، اموزش و بسیاری از کارها استفاده میشود. در این تحقیق به بررسی اثرات شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در حوزه بهداشت و درمان پرداخته شده است. در ابتدا شبکه های اجتماعی تعریف شده و نقش آنها در جهان و در امور مختلف زندگی بررسی شده است.
در ادامه به جایگاه رسانه های اجتماعی در حوزه بهداشت و درمان پرداخته شده است. استفاده پزشکان و کادر درمان از رسانه های اجتماعی مختلف بحث شده است و نقش رسانه های اجتماعی در امور مختلف درمانی به تفیک مورد بررسی قرار گرفته شده است. در بخش بعد به بررسی 5 مورد از مقالات مرتبط به نقش رسانه اجتماعی در حوزه بهداشت و درمان پرداخته شده است. مقالات توضیح داده شده است و نتایج مقاله در قالب اطلاعات آماری به تفکیک مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته شده است. سپس با توجه به مطالب گفته شده به بررسی مزایا و معایب استفاده از رسانه های اجتماعی در حوزه بهداشت و درمان پرداخته شده است و مزایا و معایب آن با آمار به تفیک بیان شده است.انجام تحقیق
معرفی شبکه های اجتماعی و نقش آنها در جهان امروز
رسانه های اجتماعی تکنولوژی های مبتنی بر کامپیوتر هستند که ایجاد یا به اشتراک گذاری اطلاعات، ایده ها، علایق شغلی و سایر طرق ارتباطی را از طریق شبکه های مجازی تسهیل می کنند. به عبارت دیگر رسانه اجتماعی به وبسایت ها و برنامه های گفته میشود که به منظور اشتراک گذاری محتوا بین افراد طراحی شده است. بسیاری از مردم رسانه اجتماعی را به عنوان برنامه های روی موبایل، تبلت و گوشی های هوشمند تعریف میکنند، در حالی در حقیقت این ابزار ارتباطی از طریق کامپیوترها شکل گرفت.
توانایی به اشتراک گذاشتن عکس ها، نظرات، رویدادها و غیره در زمان واقعی ، شیوه زندگی ما و همچنین شیوه انجام کارها را دگرگون کرده است. خرده فروشانی که از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنند، معمولاً نتایج قابل توجهی را مشاهده می کنند.
متخصصان بازاریابی و رسانه های اجتماعی همگی اتفاق نظر دارند که رسانه اجتماعی شامل دسته های مختلفی هستند که در زیر بیان میشود.
وبلاگ ها
شبکه های کاری
شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری عکس و ویدئو
خدمات و محصولات
بازیهای آنلاین اجتماعی
فروم ها
توجه:
برای دانلود فایل کامل ورد لطفا اقدام به خرید نمایید.
لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش تحقیق مرتبط با رشته تخصصی خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش تحقیق
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.