توضیحات
عنوان: تاثیر روانشناسی رنگ در طراحی سایت های فروشگاهی
- چكیده
- مقدمه
- تاثیر رنگ در فروش محصولات وب سایت فروشگاهی
- خصوصیات وب سایت فروشگاهی
- ویژگیهای امنیتی
- ویژگیهای تکنیکی
- ویژگیهای اطلاعاتی
- ویژگی های ظاهری
- نقش روانشناسی رنگ ها در طراحی و رنگ بندی وبسایت فروشگاهی
- نكاتی كه می بایست در زمان طراحی گرافیكی سایت در نظر داشته باشیم.
- از چه رنگ هایی برای جلب توجه کاربر برای خرید آنلاین استفاده کنیم؟
- در طراحی عکس محصولات فروشگاه اینترنتی از چه رنگ هایی باید استفاده کنید؟
- نتیجه گیری
- منابع و مراجع
- چكیده
هدف از انجام این تحقیق بررسی تاثیر خصوصیات وب سایت فروشگاههای آنلاین و روانشناسی رنگ بر خرید الکترونیکی مشتریان می باشد. ویژگیهای ظاهری مثل رنگ در وبسایت، ویژگیهای تکنیکی، اطلاعاتی وبسایت، بر تصمیم خرید آنلاین مشتری تاثیرگذار هستند .همچنین شرایط محیطی نیز تاثیر به سزایی بر تصمیم خرید مشتری می گذارد. رنگ قدرت دارد. میتواند نگرش مردم در مورد یک شرکت را تغییر دهد. می تواند حسی که مردم موقع استفاده از سایت دارند را بهتر کند. یک سایت تجاری زیبا قبل از اینکه به فضا و متن بستگی داشته باشد، اول از همه به رنگ بستگی دارد، انتخاب پالت رنگی صحیح میتواند کاربرها را به خریدار تبدیل کند. انتخاب رنگ می تواند برای طراحی یک سایت بسیار مهم باشد. رنگ بالاخص برای داده های بصری از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. تم رنگیای که استفاده می شود میتواند تون بصری سایت را مشخص نماید و همچنین هر رنگ می تواند پیام خاصی را در طراحی وب سایت فروشگاهی برای کاربر بفرستد.
طراحی یك وب سایت برای مبادلات تجاری الكترونیك، بسیار جدی تر و مشكل تر از داشتن یك سایت جالب برای بازدید كننده معمولی است. هر چند كارایی و محتوای سایت نیز عامل مهمی است اما باید به همان اندازه به جذابیت سایت نیز اهمیت داده شود، از طرفی هم باید به نحوی باشد كه هدف اصلی سایت كه همان فروش است، را برآورده سازد.
در طراحی سایت و فروشگاه های اینترنتی موضوع رنگ بندی مناسب بسیار حائز اهمیت است، اگر از ابتدای کار به صورت علمی و حساب شده روی اصول روانشناسی رنگ ها کار شود و از آن ها به صورت صحیح در طراحی محیط فروشگاه اینترنتی، بنر های تبلیغاتی، عکس های محصول ها و حتی رنگ بندی نوشته ها استفاده شود، می توان روی موفقیت یک سایت فروشگاهی حساب باز کرد، زیرا بیش از ۹۰ درصد فروشگاه های اینترنتی که در ایران مشغول کارند از این موضوع کاملا غافل هستند.
واژه های کلیدی: تجارت الکترونیک، ویژگیهای ظاهری، ویژگیهای امنیتی، ویژگیهای تکنیکی، ویژگیهای اطلاعاتی، شرایط محیطی، روانشناسی رنگ، مبادلات تجاری الكترونیكی، وب سایت، مشتری.
مقدمه
تجارت الکترونیکی، عنوان واژه ای است که امروزه فراوان بر سر زبانها است و در مقالات و ادبیات بازرگانی و تجارت و رسانه های عمومی بسیار شنیده می گردد. این فناوری هم به علت نو بودن و هم به علت کاربردها و زمینه های بسیارفراوان فعالیت آن نزد مراجع گوناگون تعریفهای مختلفی دارد.
در تجارت الکترونیکی خرید و فروش کالا و خدمات از طریق اینترنت به خصوص “شبکه جهانی” انجام می گردد. تجارت الکترونیکی یکی از مهمترین جنبه های نوآوری در انجام فرآیندهای کسب و کار، توسط سازمان و شرکتهای زیادی در سطح جهان مورد استفاده قرار گرفته است، سازمان و شرکتهای متوسط و کوچک برای بخش عمده اقتصادی هر کشوری، نقش اساسی در بهبود و ارتقاء شاخصهای اقتصادی دارند و به همین علت استفاده از راهها و ابزارهای نوآورانه و نوین، انجام فرآیندها و امورکسب و کار مثل تجارت الکترونیکی نقش مهمی در موفقیت این گونه سازمانها خواهد داشت.
توجه:
برای دانلود فایل کامل ورد لطفا اقدام به خرید نمایید.
لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش تحقیق مرتبط با رشته تخصصی خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش تحقیق
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.