پروژه مکانیک جامدات

پروژه مکانیک جامدات

  • کارشناسان مهندسی مکانیک جامدات 1.2.3 پروژه  آمادگی دارند انجام پروژه مکانیک جامدات تخصصی و صنعتی شما را با نرم افزارهای مختلف نظیر انسیس ، Carrier  ، Fortran ، Workbench ، OpenFoam ، FluidFlow ، EES ، متلب ،  آباکوس (Abaqus) و … به عهده گرفته و با بهترین کیفیت، کمترین هزینه و کوتاهترین زمان به شما تحویل نمایند. یک دو سه پروژه آماده همکاری با بخش صنعت و صنعتگران درخصوص انجام طراحی و تحلیل قطعات صنعتی و خدمات فنی و علمی در این حوزه می باشد.
  • آموزش تخصصی نرم افزارهای تخصصی مهندسی مکانیک بصورت آنلاین و حضوری، و برگزاری کارگاهها از دیگر خدمات آموزشی یک دو سه پروژه می باشد.
پروژه مکانیک جامدات

برای مشاهده قسمت مورد نظرتان روی آن قسمت کلیک نمایید تا لیست کشویی باز شود.

  1. برای سفارش پروژه مکانیک جامدات  بر روی دکمه سفارش پروژه که در انتهای همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید. کلیه پروژه  ها در سیستم سفارش 1.2.3 ثبت می گردند. این سیستم به منظور پیگیری راحت تر و دقیق تر سفارش ها طراحی شده است.
  2.  کارشناسان  مکانیک جامدات ۱.۲.۳ پروژه پس از بررسی دقیق محتوای پروژه، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  3.  پس از توافق بر موعد تحویل و هزینه انجام پروژه و پرداخت یک سوم تا نیمی از هزینه انجام پروژه بعنوان پیش پرداخت، بلافاصله کار روی پروژه آغاز خواهد شد.
  • از آنجایی که انجام پروژه مهندسی مکانیک جامدات با نرم افزارهای مختلف بوده و دارای  جزئیات متفاوت و گسترده ای است، هزینه انجام پروژه با توجه به ویژگی های درخواستی شما متغیر خواهد بود. لذا باید توسط کارشناسان مهندسی مکانیک  جامدات گروه ۱.۲.۳ پروژه بررسی و تعیین هزینه شود.
  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه مکانیک جامدات با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری گروه 1.2.3 پروژه نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • لذا شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید.
  • مشتریان جدید ۱.۲.۳ پروژه می توانند برای حصول اطمینان از کیفیت پروژه های انجام شده، ابتدا ۵۰% مبلغ تعیین شده توسط کارشناسان را برای شروع پروژه پرداخت نمایند. پس از پرداخت، کار روی پروژه آغاز می شود. پس از اتمام انجام پروژه در صورت درخواست شما، نمونه هایی از کار برای شما ارسال خواهد شد تا با اطمینان بیشتری اقدام به پرداخت نمایید. پس از پرداخت کل مبلغ پروژه تحویلتان خواهد شد.
  • کلیه پروژه های انجام شده در گروه ۱.۲.۳ پروژه به مدت ۴۸ ساعت از زمان تحویل دارای گارانتی هستند، بدین معنی که در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسراع وقت اصلاح خواهند شد.
  • پس از ثبت سفارش شما در سیستم یک کد سفارش به آن اختصاص می یابد و یک ایمیل مبنی بر دریافت سفارش برای شما ارسال می شود. دریافت کد سفارش بدین منزله است که سفارش شما به دست ما رسیده و برای کارشناسان گروه ارسال شده است.
  • برای پیگیری سریع تر سفارش، بایستی ایمیل خود را به صورت روزانه بررسی فرمایید. (پوشه spam فراموش نشود، در موارد نادر ممکن است ایمیل ما به این پوشه رفته باشد.)
  • کلیه سفارش ها ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ داده میشوند، در صورت عدم دریافت پاسخ می توانید در محیط کاربری وضعیت پروژه را پیگیری نمایید.

نمونه کارها و پروژه های آموزشی انجام شده مهندسی مکانیک جامدات

برنامه دوره های آموزشی، کارگاههای یک روزه و تدریس خصوصی

ترجمه تخصصی مکانیک جامدات

کلیه حقوق برای یک دو سه پروژه محفوظ است. هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 1402-1391
بیش از 30% تخفیف ویژه محصولات آموزشی فروشگاه !ورود به فروشگاه
+