• برای سفارش هرگونه پروژه ، ترجمه ، ارسال درخواست و ارتباط با واحد پشتیبانی از گزینه ورود به سیستم سفارش پروژه که در بالای سمت چپ صفحه مطابق تصویر زیر قرار گرفته ، اقدام فرمایید.
  • توجه: تمامی کلیدها شما را به بخش پشتیبانی هدایت خواهد نمود و کلید ها از نظر آدرس تفاوتی با یکدیگر ندارند
  • گزینه مشابه: در صفحه اصلی با کلیک بر روی کلید ورود به سیستم سفارش پروژه

تصویر1

  • در زیر صفحه ها مثلا بخش پروژه الکترونیک، می توانید از کلید مخصوص سفارش همان بخش نیز استفاده کنید.

صفحه اصلی بخش پشتیبانی

تصویر 3

  • اگر برای اولی بار است که وارد بخش پشتیبانی میشوید، بایستی ثبت نام کنید.
  • اگر قبلا ثبت نام نموده اید، روی گزینه ورود به ناحیه کاربری کلیک کنید.

ثبت نام

  • فرآیند ثبت نام در 1.2.3 پروژه به منظور پیگیری و بررسی دقیق سفارشات پروژه صورت می پذیرد.
  • در کمتر از 1 دقیقه می توانید ثبت نام خود را کامل نمایید.
  • مشخصات خود را به طور صحیح وارد نمایید.
  • شماره تلفن شما به طور محرمانه نزد ما خواهد بود و در مواردی برای هماهنگی سفارشات با شما تماس گرفته خواهد شد.
  • دقت نمایید که آدرس ایمیل با www شروع نمیشود. آدرس ایمیل نمونه: john@yahoo.com
  • پس از پر نمودن تمامی فیلدها گزینه برای ادامه کلیک کنید، را انتخاب نمایید.

تصویر 4

صفحه کاربری

  • برای سفارش پروژه، بر روی گزینه ارسال درخواست کلیک کنید.

تصویر 5

  • بخش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تصویر 6

گزینه های خواسته شده را به دقت و با حوصله تکمیل نمایید. ( هرچه اطلاعات شما دقیق تر و کامل تر باشد، فرآیند قیمت گذاری سریع تر انجام شده و کیفیت کار خروجی مطلوب تر خواهد بود.)

  • در صورتی که درخواست شما دارای فایل ضمیمه است از گزینه Choose File برای آپلود استفاده نمایید.
  • در صورت انجام صحیح انتخاب فایل ضمیمه ، نام فایل ضمیمه شده شما نمایش داده میشود.

تصویر 7

  • پس از تکمیل تمامی گزینه ها بر روی گزینه ارسال کلیک نمایید.

نکته: در صورتی که درخواست شما حاوی فایل ضمیمه باشد، تکمیل درخواست تا آپلود شدن فایل ضمیمه به طول خواهد انجامید.

  • در صورتی که سفارش شما با موفقیت ثبت شود، تصویری مانند زیر مشاهده خواهید نمود.

تصویر 8

  • پس از ارسال درخواست در صورتی که فایلی ضمیمه نموده اید، حتما با کلیک بر روی شماره تیکت از ضمیمه شدن فایل خود اطمینان حاصل فرمایید. ( در صورت ضمیمه شدن فایل نام فایل شما به همراه توضیحات شما نمایش داده میشود.)
  • تیم پشتیبانی با توجه به اولویت سفارش ها، در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی خواهد نمود.

نکات مهم

  • از ایجاد درخواست های تکراری اکیدا خودداری نمایید.
  • در صورتی که درخواست شما نیاز به اصلاح داشت و یا نیاز به ضمیمه فایلی بود، با کلیک بر روی درخواست خود و انتخاب گزینه پاسخ توضیحات تکمیلی را اضافه و یا اصلاحات مورد نیاز را انجام دهید.