• برای سفارش هرگونه پروژه ، ترجمه ، ارسال درخواست و ارتباط با واحد پشتیبانی از گزینه ورود به سیستم سفارش پروژه که در بالای سمت چپ صفحه مطابق تصویر زیر قرار گرفته ، اقدام فرمایید.
  • توجه: تمامی کلیدها شما را به بخش پشتیبانی هدایت خواهد نمود و کلید ها از نظر آدرس تفاوتی با یکدیگر ندارند
  • گزینه مشابه: در صفحه اصلی با کلیک بر روی کلید ورود به سیستم سفارش پروژه

تصویر پارالکس

در زیر صفحه ها مثلا بخش پروژه الکترونیک، می توانید از کلید مخصوص سفارش همان بخش نیز استفاده کنید.

صفحه اصلی بخش پشتیبانی

تصویر 3

  • اگر برای اولی بار است که وارد بخش پشتیبانی میشوید، بایستی ثبت نام کنید.
  • اگر قبلا ثبت نام نموده اید، روی گزینه ورود به ناحیه کاربری کلیک کنید.

ثبت نام

  • فرآیند ثبت نام در 1.2.3 پروژه به منظور پیگیری و بررسی دقیق سفارشات پروژه صورت می پذیرد.
  • در کمتر از 1 دقیقه می توانید ثبت نام خود را کامل نمایید.
  • مشخصات خود را به طور صحیح وارد نمایید.
  • شماره تلفن شما به طور محرمانه نزد ما خواهد بود و در مواردی برای هماهنگی سفارشات با شما تماس گرفته خواهد شد.
  • دقت نمایید که آدرس ایمیل با www شروع نمیشود. آدرس ایمیل نمونه: john@yahoo.com
  • پس از پر نمودن تمامی فیلدها گزینه برای ادامه کلیک کنید، را انتخاب نمایید.

تصویر 4

صفحه کاربری

  • برای سفارش پروژه، بر روی گزینه ارسال درخواست کلیک کنید.

تصویر 5

  • بخش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تصویر 6

گزینه های خواسته شده را به دقت و با حوصله تکمیل نمایید. ( هرچه اطلاعات شما دقیق تر و کامل تر باشد، فرآیند قیمت گذاری سریع تر انجام شده و کیفیت کار خروجی مطلوب تر خواهد بود.)

  • در صورتی که درخواست شما دارای فایل ضمیمه است از گزینه Choose File برای آپلود استفاده نمایید.
  • در صورت انجام صحیح انتخاب فایل ضمیمه ، نام فایل ضمیمه شده شما نمایش داده میشود.

تصویر 7

  • پس از تکمیل تمامی گزینه ها بر روی گزینه ارسال کلیک نمایید.

نکته: در صورتی که درخواست شما حاوی فایل ضمیمه باشد، تکمیل درخواست تا آپلود شدن فایل ضمیمه به طول خواهد انجامید.

  • در صورتی که سفارش شما با موفقیت ثبت شود، تصویری مانند زیر مشاهده خواهید نمود.

تصویر 8

  • پس از ارسال درخواست در صورتی که فایلی ضمیمه نموده اید، حتما با کلیک بر روی شماره تیکت از ضمیمه شدن فایل خود اطمینان حاصل فرمایید. ( در صورت ضمیمه شدن فایل نام فایل شما به همراه توضیحات شما نمایش داده میشود.)
  • تیم پشتیبانی با توجه به اولویت سفارش ها، در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی خواهد نمود.

نکات مهم

  • از ایجاد درخواست های تکراری اکیدا خودداری نمایید.
  • در صورتی که درخواست شما نیاز به اصلاح داشت و یا نیاز به ضمیمه فایلی بود، با کلیک بر روی درخواست خود و انتخاب گزینه پاسخ توضیحات تکمیلی را اضافه و یا اصلاحات مورد نیاز را انجام دهید.