انجام پروژه منطق فازی

انجام پروژه منطق فازی توسط متخصصین و فریلنسرهای یک دو سه پروژه

آموزش تخصصی نرم افزار منطق فازی، کدنویسی پروژه های تجاری با منطق فازی

  • هدایت و کنترل هرگونه دستگاه و تأسیسات پویا

  • کاربرد در ماشین لباس‌شویی، قطارها، ترمز ای‌بی‌اس خودرو، آسانسور، جرثقیل، تسمه نقاله، موتورهای احتراقی، نشست و برخاست خودکار هواپیما

  • کاربرد در دستگاه‌های سمعی/بصری دیجیتال.

  • «آینده‌نگری» نرم‌افزارها جهت جلوگیری از هنگ کردن سرورها

  • آموزش تخصصی کدنویسی با منطق فازی

  • کنترل موتورهای جستجوگر در اینترنت

  • سیستم‌های نرم‌افزاری ترجمه، رباتیک و هوش مصنوعی

  • بررسی احتمال برداشت‌های سرندیپیتی

  • کارهای ریسک‌شناسی، آماری و ارزیابی بانکی جهت تصمیم‌گیری‌های مدیران

  • کاربرد در مهندسی پزشکی از جمله هدایت و کنترل تأسیسات سی تی اسکن، سی سی یو و آی سی یو، دستگاه ضربان‌ساز قلب.

  • محاسبات آماری بیمه‌ها برای یافتن فاکتورهای ریسک در قراردادها

  • مبارزه با تقلب و کلاه‌برداری‌ از طریق منطق فازی

15

پروژه آموزشی منطق فازی
برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده منطق فازی و اطمینان از کیفیت پروژه ها، صفحه پروژه های انجام شده منطق فازی در انتهای همین صفحه را ببینید.

امکان تهیه فایل راهنما گام به گام بصورت گزارش کار و فیلم از نحوه مدلسازی

امکان ارائه فایل های نرم افزاری
با فرمت m.

16/7

پشتیبانی 7 روز هفته و روزانه 16 ساعت توسط سامانه آنلاین و خط اختصاصی 6 رقمی

برای مشاهده قسمت مورد نظرتان روی آن قسمت کلیک نمایید تا لیست کشویی باز شود.

منطق فازی (به انگلیسیfuzzy logic) شکلی از منطق‌های چندارزشی بوده که در آن ارزش منطقی متغیرها می‌تواند هر عدد حقیقی بین ۰ و ۱ و خود آن‌ها باشد. این منطق به منظور به‌کارگیری مفهوم درستی جزئی به‌کارگیری می‌شود، به طوری که میزان درستی می‌تواند هر مقداری بین کاملاً درست و کاملاً غلط باشد. اصطلاح منطق فازی اولین بار در پی تنظیم نظریهٔ مجموعه‌های فازی به وسیلهٔ لطفی زاده (۱۹۶۵ م) در صحنهٔ محاسبات نو ظاهر شد.واژهٔ فازی به معنای غیردقیق، ناواضح و مبهم (شناور) است.

کاربرد این منطق در علوم نرم‌افزاری را می‌توان به‌طور ساده این‌گونه تعریف کرد: منطق فازی از منطق ارزش‌های «صفر و یک» نرم‌افزارهای کلاسیک فراتر رفته و درگاهی جدید برای دنیای علوم نرم‌افزاری و رایانه‌ها می‌گشاید، زیرا فضای شناور و نامحدود بین اعداد صفر و یک را نیز در منطق و استدلال‌های خود به کار برده و به چالش می‌کشد. منطق فازی از فضای بین دو ارزش «برویم» یا «نرویم»، ارزش‌های جدید «شاید برویم» یا «می‌رویم اگر» یا حتی «احتمال دارد برویم» را استخراج کرده و به کار می‌گیرد. بدین ترتیب به عنوان مثال مدیر بانک پس از بررسی رایانه‌ای بیلان اقتصادی یک بازرگان می‌تواند فراتر از منطق «وام می‌دهیم» یا «وام نمی‌دهیم» رفته و بگوید: «وام می‌دهیم اگر…» یا «وام نمی‌دهیم ولی…».

  1. برای سفارش انجام پروژه منطق فازی  بر روی دکمه سفارش پروژه که در انتهای همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید. کلیه پروژه  ها در سیستم سفارش 1.2.3 ثبت می گردند. این سیستم به منظور پیگیری راحت تر و دقیق تر سفارش ها طراحی شده است.
  2.  کارشناسان   1.2.3 پروژه پس از بررسی دقیق محتوای پروژه، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  3.  پس از توافق بر موعد تحویل و هزینه انجام پروژه و پرداخت یک سوم تا نیمی از هزینه انجام پروژه بعنوان پیش پرداخت، بلافاصله کار روی پروژه آغاز خواهد شد.
  • تعرفه انجام پروژه منطق فازی بر اساس حجم و زمان درخواستی انجام پروژه تعیین می گردد.
  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه منطق فازی با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری گروه 1.2.3 پروژه نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • مبالغ پرداختی شما تا 2 روز پس از تحویل پروژه نزد سایت به امانت خواهد ماند و در صورتی که پروژه مطابق درخواست شما به انجام رسیده باشد، مبلغ به مجری پرداخت خواهد شد.
  • همچنین کلیه پروژه های انجام شده در گروه 1.2.3 پروژه به مدت ۴۸ ساعت از زمان تحویل دارای گارانتی هستند، بدین معنی که در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسراع وقت اصلاح خواهند شد.
  • پس از ثبت سفارش شما در سیستم یک کد سفارش به آن اختصاص می یابد و یک ایمیل مبنی بر دریافت سفارش برای شما ارسال می شود. دریافت کد سفارش بدین منزله است که سفارش شما به دست ما رسیده و برای کارشناسان گروه ارسال شده است.
  • برای پیگیری سریع تر سفارش، بایستی ایمیل خود را به صورت روزانه بررسی فرمایید. (پوشه spam فراموش نشود، در موارد نادر ممکن است ایمیل ما به این پوشه رفته باشد.)
  • کلیه سفارش ها ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ داده میشوند، در صورت عدم دریافت پاسخ می توانید در محیط کاربری وضعیت پروژه را پیگیری نمایید.
انجام پروژه منطق فازی

آخرین پروژه های آموزشی منطق فازی انجام شده توسط متخصصان

برخی از سوالات متداول پروژه منطق فازی

تعرفه انجام پروژه آباکوس چقدر است؟

به طور کلی نمیتوان یک تعرفه خاص برای پروژه های آباکوس اعلام نمود، اما معمولا قیمت گذاری بر اساس حجم پروژه و مدت زمان موردنیاز برای تکمیل آن اعلام میشود.

زمان انجام یک پروژه آباکوس چقدر است؟

مدت زمان دقیق بر اساس حجم پروژه و خواسته ها و پس از بررسی اعلام می شود.

آیا برای ثبت سفارش و ارزیابی پروژه آباکوس بایستی هزینه ای پرداخت کنم؟

خیر، کلیه سفارشها در یک دو سه پروژه رایگان ارزیابی و اعلام هزینه میشوند.

ضمانت منطبق بودن پروژه آباکوس با درخواست به چه صورت است؟

پس از تحویل پروژه 48 ساعت زمان بررسی دارید و پس ازین مدت مبلغ برای مجری واریز خواهد شد و در خلال این مدت کلیه اصلاحات رایگان می باشد.

پروژه آباکوس از قبل آماده شده هم وجود دارد؟

بله، صدها پروژه مهندسی آباکوس از پیش آماده شده در فروشگاه با قیمت مناسب قابل خرید می باشد که بصورت آنی پس از خرید در دسترس خواهد بود.

چطور به عنوان متخصص آباکوس مشغول به کار شوم و پروژه بگیرم؟

درصوتیکه در یکی از نرم افزارهای تخصصی رشته آباکوس مهارت دارید، میتوانید از صفحه همکاری رزومه خود را ارسال نموده و به عنوان همکار ما مشغول به کار شوید.

کلیه حقوق برای یک دو سه پروژه محفوظ است. هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 1402-1391
بیش از 30% تخفیف ویژه محصولات آموزشی فروشگاه !ورود به فروشگاه
+